×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شرکت گاز استان گیلان با آمادگی کامل به سراغ سرما می رود

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت گاز با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود جبهه هوای سرد و پربارش اظهار داشت: با توجه به تعمیرات انجام شده در نیمه اول سال جاری و همچنین اورهال تمامی ایستگاه ها، با آمادگی کامل به سراغ سرما خواهیم رفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: لازم است کلیه پرسنل شرکت با آمادگی و هوشیاری کامل و نیز در اختیار داشتن سیستم های ارتباطی و سایر تجهیزات به صورت مستمر آمادگی لازم برای مواجهه با بحران های احتمالی را داشته باشند.
وی همچنین همکاری با صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی را درجهت اطلاع رسانی به مردم و مشترکین درخصوص مصرف ایمن و درست گاز طبیعی ضروری برشمرد و تصریح کرد: باید از راه های مختلف نظیر مصاحبه مدیران و کارشناسان شرکت در صدا و سیما، پیام ها و زیرنویس های مصرف بهینه، اطلاع رسانی پیامکی به مشترکین و …. برای مدیریت مصرف گاز تلاش نماییم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به دوره های آموزشی برگزار شده برای بخش های مختلف جامعه نظیر دهیاران، نیروهای بسیج و …. گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه باید از تمام ظرفیت همیاران شرکت گاز جهت پایداری جریان گاز مشترکین استفاده نماییم.
حسین اکبر با اشاره به نقش پررنگ سپاه و بسیج در زمینه مدیریت بحران در استان گفت: باید همانند سال های گذشته مکاتبات لازم با سپاه برای استفاده از ناوگان خودروها و استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی برای رفع قطعی های موردی صورت پذیرد.
وی در خاتمه گفت: ما شرایط دشوار بسیاری را در سال های گذشته تجربه کرده ایم و با توفیق الهی و با همت همه پرسنل تلاشگر و همکاری متقابل مردم و سایر ادارات و ارگان های استان، از این آزمون نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.
همچنین در این جلسه تمامی رؤسای ادارات گاز شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشته و آمادگی نیروهای تحت امر جهت مواجهه با شرایط بحرانی را اعلام کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.