×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فعالیتهای ورزشی از اول آذر شروع می شود

گیلان پیام/  مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان  در پیاده روی اعضای هیات و انجمن های ورزشی گفت: اعتقاد راسخ داریم که ورزش برای روح و جسم انسان مفید است و در پیشگیری، درمان و کنترل انواع بیماری های روحی و جسمی تاثیرگذار است. تقویت قوای ذهنی و جسمی، کاهش استرس، افزایش انرژی، بهبود ارتباطات و … همه و همه از تاثیرات شگرف ورزش کردن است و در واقع باید بگوییم که ورزش معجزه می کند.

داراب زاده در خصوص تاثیر و رابطه ورزش با سلامتی و بهره وری گفت: همکاران در شرکت و در طول روز مشغول به کار و فعالیت هستند و فعایت های ورزشی در رشته های مختلف می تواند محیط اداره را به محیطی شاد با انرژی بالا تبدیل کند که این امر به نوبه خود موجب سلامتی و شادمانی کارکنان می شود تا با روحیه ای مضاعف به کار و کوشش بپردازند و بهره وری خود را افزایش دهند.

 مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان  گفت: توسعه ورزش ارتباطی تنگاتنگ و مستقیم با تقویت حس تعامل و مشارکت کارکنان و منابع انسانی دارد که می تواند با بالا بردن کارآیی و اثربخشی، بهره وری را به نحو چشمگیری افزایش دهد.

داراب زاده با بیان اینکه ورزش باید به عادت تبدیل شود، گفت: بسیاری از هزینه های درمانی ناشی از بی تحرکی و عدم فعالیت کارکنان است و با ورزش کردن بطور غیرمستقیم، هزینه های اقتصادی و مالی کارکنان و شرکت در کوتاه مدت و درازمدت بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، فعالیت های ورزشی به منظور محافظت از سلامت کارکنان کاهش یافت. اما با توجه به تزریق دز دوم واکسن کرونا برای تمامی کارکنان، فعالیت های ورزشی از آذرماه آغاز می شود و با برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف، فعالیت های ورزشی بطور مضاعف و با شدت بیشتری پیگیری خواهد شد.

داراب زاده ضمن بازدید از زمین چمن و فوتبال پست شهید سیادتی گفت: زمین فوتبال این پست نیاز به تسطیح، خط کشی و رنگ آمیزی دروازه ها دارد و انتظار می رود این موارد در اسرع وقت اصلاح شده تا زمین فوتبال مناسب تری برای ورزش کردن داشته باشیم.

گفتنی است که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، پیاده روی  حدود ۱۰۰ نفر از  اعضای هیات و انجمن های ورزشی و ورزشکاران شرکت از ساختمان بهره برداری تا زمین چمن و فوتبال پست شهید سیادتی انجام گرفت و از آقایان: سید رضا پورنیک، بیژن حمیدزاده و رضا نصیری(فرزند همکار) برندگان مسابقات روپایی و آمادگی جسمانی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۰ با اهداء لوح سپاس و بسته فرهنگی ورزشی قدردانی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.