×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پذیرش بیش از ۱۲هزار نفر در واحدکمیسیون و شورای پزشکی تامین اجتماعی گیلان

گیلان پیام/دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در شش ماهه اول سالجاری بیش از ۱۲۰۰ پرونده متقاضی از کارافتادگی در کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی تشکیل شد که ۷۵۹ پرونده در کمیسیون از کار افتادگی بدوی و ۲۳۹ پرونده متقاضی از کار افتادگی در کمیسیون تجدید نظر بررسی قرار گرفت. همچنین پرونده نزدیک به ۲۱۰ بیمار برای استراحت پزشکی و تقاضای کار سبک و تغییر شغل در واحد کمیسیون های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست مدیریت درمان در ادامه افزود: در این مدت متقاضیان مراجعه به پزشک معتمد جهت بیمه های خاص بیش از ۱۰۰۰ نفر و متقاضیان مراجعه به پزشک معتمد جهت استراحت پزشکی نزدیک به ۶۵۰۰ نفر بوده اند. ایشان تصریح نمود در مدت شش ماهه اول سالجاری نزدیک به ۳۶۰۰نفر در شورای پزشکی پذیرش شدند.
دکتر قنبرپور با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ سازمان که به منظور کاستن از مراجعات غیرضروری بیمه شدگان راه اندازی گردید اظهار داشت: متقاضیان کمیسیون و شورای پزشکی می توانند از طریق سامانه های غیر حضوری سازمان ، موجود در سایت سازمان مدارک مورد نیاز را بارگزاری نموده و با دریافت کد رهگیری پیگیر مراحل پرونده خود باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.