×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بزودی زمین چمن شهرستان سیاهکل به بهره برداری میرسد

گیلان پیام/ مریم بخشی در جلسه ی شورای ورزش شهرستان سیاهکل مهمترین نیاز توسعه ورزش را ایجاد زیر ساخت های مناسب عنوان کرد و گفت : با راه اندازی زمین چمن شهرستان سیاهکل میتوان بسیاری از ورزش های توپی و همگانی را ساماندهی کرد .
وی به وجود ۳۷ زمین بسکتبال در سطح استان اشاره کرد و یاد آورشد :در صورت تامین امکانات آمادگی احداث زمین بسکتبال ۳×۳ را در این شهرستان داریم .
بخشی پیگری برای احداث خانه کشتی را از اولویت های کاری استان برشمردو گفت :به زودی خانه کشتی این شهرستان احداث خواهد شد .
بخشی توسعه ورزش را در شرایط سخت اقتصادی بسیار دشوار دانست و خاطر نشان کرد :باید از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار که تلاش دارند ورزش شهرستان را در بالاترین سطح نگه دارند قدردانی کنم.
فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به استعدادهای بالقوه ورزشی در شهرستان اشاره کردو گفت :افرادی باید در راس هیات های ورزشی قرار گیرند که علاوه بر دانش و تجربه با تمام وجود احساس مسئولیت کنند.
وی توسعه ورزش های ارزان را در شرایط فعلی از راهبردهای اساسی برشمردو تاکید کرد :دولت با ارزان کردن ورزش میتواند در فرایند استعد ادیابی حتی در روستا ها برنامه ریزی کند .
فرخی حضور بخش خصوصی را در ورزش شهرستان یک ضرورت دانست و گفت :بعنوان نماینده مردم در مجلس آماده هر گونه همکاری با سرمایه گداران این بخش هستم.
حیدری نژ اد فرماندار شهرستان سیاهکل هم بهره مندی از جوانان پرتلاش و با انگیزه در راهبرد توسعه کشور را یادآورشد وافزود:در شهرستان سیاهکل جوانان مستعد زیادی هستند که باید از آنها در بخش های مختلف سود ببریم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.