×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مصدومین گرگ گزیدگی در بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار در حال مداوا هستند

علوم

در دو روز گذشته ۷ و ۸آذرماه، چند قلاده گرگ به شش نفر در حوالی شهرستان رودبار حمله کرده و آنان را به شدت زخمی کردند.

به گزارش گیلان پیام، مترون بیمارستان ولی عصر (عج) رودبار گفت: در روز هفتم آذر  دو مورد بیمار به عنوان گرگ گزیدگی از بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل به بیمارستان ولی عصر رودبار اعزام گردیده و پس از انتقال  به بخش جراحی ، مورد اقدامات درمانی قرار گرفتند که یک بیمار  بعلت عارضه قلبی بلا فاصله به بخش ccu  منتقل و تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت.

وی افزود: (هشتم آذر ماه ) بعد از ظهر یک خانواده ی سه نفره مورد حمله یک قلاده گرگ قرار می گیرند .پدر خانواده از ناحیه دست و پا و کودک چهار ساله از ناحیه سرو صورت  مورد گزیدگی گرگ قرار گرفته گه  به علت پارگی صورت نیاز به جراحی ترمیمی دارد.

شب هنگام نیز یک قلاده گرگ به منزل مسکونی یک خانواده در حوالی لوشان حمله کرده و پدرخانواده از ناحیه دست وپا  و مادر نیز از ناحیه پهلو و دست زخمی می شود.

دکتر میر فلاح رییس بیمارستان ولی عصر رودبار  گفت : هزینه اقدامات درمانی هر شش بیمار توسط محیط زیست شهرستان رودبار متقبل گردیده است.

کارشناسان محیط زیست شهرستان ضمن  عیادت از بیماران،  از کشته شدن یک قلاده از این گرگها و زخمی شدن یک قلاده دیگر خبر دادند .

گفتنی است: اقدامات اولیه درمانی از قبیل تزریق واکسن هاری و شستشوی زخمها برا ی همه ی بیماران انجام گردیده و حال عمومی همگی خوب گزارش شده است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.