×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تنوع پوشش های بیمه ای این سازمان تمامی اعضای بالای ۱۸ سال خانواده ها را در بر می گیرد

گیلان پیام/ علی حسین نژاد در نشست کارگروه تخصصی جذب بیمه پردازان جدید که در راستای تحقق توسعه و گسترش پوشش های بیمه ای به اقشار مختلف جامعه تشکیل گردید با بیان اینکه در کشورهای مترقی ضریب نفوذ بیمه در جامعه بمنزله یکی از شاخص های توسعه قلمداد میگردد ، هرگونه اقدام و تسهیل و روانسازی در جهت نیل به این هدف را یک رسالت و ماموریت اصلی سازمان بر اساس مفاد ماده یک قانون تامین اجتماعی برشمرد .
وی با بیان اینکه افتخار سازمان تحت پوشش داشتن نیمی از جمعیت کشور است خاطر نشان ساخت بخش عمده ای از این افراد را بیمه شدگان تبعی زیر مجموعه سرپرست خانوار تشکیل میدهند که بسیاری از آنها بالقوه میتوانند خود در زمره یک بیمه شده اصلی مخاطب ما بوده و راساً از تعهدات پیش بینی شده برخوردار گردند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به انتشار خبر طرح بیمه خانواده ایرانی در آینده نزدیک از سوی سرپرست سازمان ، اذعان داشت خوشبختانه ظرفیت و تنوع بیمه های تامین اجتماعی بگونه ای است که تمامی افراد بالای ۱۸ سال خانواده ها که فاقد حمایت یا پوشش بیمه ای خاص باشند را دربر میگیرد .
علی حسین نژاد افزود : تمامی زنان خانه دار و دختران بالای ۱۸ تا ۵۰ سال گروه عظیمی از جامعه را تشکیل میدهند که فرصت انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه دار و استفاده از تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری برای آنها مهیا است . ضمن اینکه پسران و دختران دانشچو نیز در بسته پوشش های بیمه ای سازمان امکان بهره مندی از این شرایط را دارا هستند .
وی با تاکید بر اینکه فرزندان پسر غیردانشجو نیز حتی میتوانند در قالب مشاغل آزاد با خود اظهاری بیمه شوند اذعان نمود : متاسفانه یکی از دغدغه های امروز والدین ، طولانی شدن دوران تحصیل و پس از آن یافتن شغل است که نتیجه آن بالارفتن سن آغاز بیمه پردازی و رسیدن به شرایط بازنشستگی در سنین بالای ۶۰ سال میباشد ولی فضای نوین این امکان را میدهد تا افراد در بهترین سنین میانسالی به بازنشستگی برسند .
شایان ذکر است در حال حاضر بیش از یکصد هزار نفر در استان گیلان در قالب انواع بیمه های اختیاری و زیر گروههای مشاغل آزاد تحت پوشش قرار دارند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.