×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
هتمام به توزیع عادلانه آسفالت در دستور کار شهرداری رشت

گیلان پیام/ میثم حرفت خواه اجرای بخشی دیگر از سیاستهای کلان شهرداری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: توزیع عادلانه آسفالت به تمام نقاط شهر رشت و بهبود زیرساختهای این حوزه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت افزود: با توجه به افزایش غیرمتعارف قیمت قیر در دو ماهه اخیر شهرداری مبالغی را برای تهیه و تولید آسفالت در نقاط کم برخوردار شهر حاصل از انجام حفاری‌ پروژه‌های جمع‌آوری آبهای سطحی، معابر خاکی اولویت دار و دارای ساختار نامناسب اختصاص داده است.
حرفت‌ خواه از مشارکت سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت جهت تولید آسفالت با کیفیت با هدف کاهش هزینه‌ ها خبر داد و بیان داشت: با استفاده از ظرفیت پیمانکاران مناطق، در نظر داریم عملیات روکش آسفالت معابر بالای ۸ متر را اجرایی کنیم.
وی در ادامه برخی از اقداماتی که روز گذشته توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت در جهت آسفالت و بهسازی صورت پذیرفت را برشمرد و تصریح کرد: محور خیابان شهدا، پشت مجتمع لاله و محوطه ترمینال از جمله مناطقی محسوب می‌شود که عملیات لکه‌گیری و آسفالت آن‌ها توسط این سازمان انجام گردید.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت خاطر نشان کرد: روز گذشته برنامه لکه گیری و مرمت مکانیزه آسفالت خیابان بیستون و جنب بقعه دانای علی صورت پذیرفت. همچنین اجرای عملیات مربوط به زیرسازی، تسطیح و رگلاژ کوچه پوررضا واقع در بلوار شهدای گمنام جهت آسفالت این مسیر هم از دیگر اقداماتی است که اجرایی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.