×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
تداوم افزایش ضریب پایداری شبکه های برق استان گیلان با اعتباری قریب به ۸ میلیارد ریال

گیلان پیام/ طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین استان و شرکت توزیع نیروی برق گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در روستای بشمن شهرستان بندر انزلی اجراء شد.
هنرمند در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار داشت : به منظور برکناری شبکه های فرسوده و مقاوم سازی شبکه، کاهش سرقت شبکه های توزیع برق، رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی و جلوگیری از شاخه زنی درختان در معرض اتصال به شبکه و همچنین افزایش پایداری شبکه های توزیع برق در بحران های احتمالی در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با جدیت و مطابق با چشم انداز تعیین شده در حال اجرا و بهره برداری می باشد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در سال گذشته ۳۷ کیلومتر شبکه با کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان بندر انزلی با اعتباری قریب به ۴۵۰۰ میلیون ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از۲۱ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۳۲۰۰ میلیون ریال جایگزین شده است.
وی ارتقاء مبلمان شهری، جمع‌آوری برق‌های غیر مجاز و عدم امکان سرقت انرژی از شبکه، کمک به محیط زیست و اکوسیستم و همچنین پایداری شبکه در بحران های احتمالی را از مزایای تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار دانست و افزود: پروژه احداث ۵۰۰۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان بندر انزلی ، با اعتباری قریب به ۸۰۰۰ میلیون ریال و به همت و تلاش ۷ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: : در سال ۹۹ و درفاز نخست اجرای طرح جهادی ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی در سطح استان گیلان با صرف هزینه ۱۲۰۰میلیارد ریالی به کابل خود نگهدار مجهز شد و فاز دوم نیز جهت تبدیل و جایگزینی ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل۱۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است و امید داریم با اجرای این طرح مهم و تاثیرگذار در کنار سایر فعالیت‌های جاری از جمله تعمیر و نگهداری و همچنین توسعه و احداث بتوانیم رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان یعنی تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان را به نحو احسن انجام دهیم.
هنرمند اظهار داشت : تداوم اجرای طرح های جاری نیازمند جذب اعتبار و منابع لازم است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و استان با توانمندی و پشتیبانی های خود میتوانند شرکت توزیع نیروی برق استان را در این زمینه و نتیجتاً کسب رضایت حداکثری شهروندان و مشترکین محترم همراهی کنند.
در ادامه دکتر احمد دنیامالی نماینده مردم شریف شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با حضور در این آئین ضمن مطرح کردن برخی مطالبات مردمی حوزه انتخابیه خود و پیگیری موضوعات مربوط به امور برق ، از تلاش های مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خدمت رسانی مطلوب به مردم و تلاش جهت کاهش مشکلات و اختلالات شبکه های توزیع برق و نوسازی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار تشکر و قدردانی کرد .
وی همچنین ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل سازنده با عالی ترین مقام دولت محترم در استان گیلان در راستای جذب منابع و اعتبارات کافی در جهت نیل به اهداف پیش بینی شده با شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان همکاری و همراهی لازم صورت پذیرد.
شایان ذکر است در آئین افتتاح این پروژه مهندس حامد حسن زاده مدیر امور توزیع برق شهرستان بندر انزلی بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان حضور داشتند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.