×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه هماهنگی برگزاری بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان برگزار گردید

گیلان پیام/جلسه هماهنگی برگزاری بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در راستای تبیین راهبردها و اهداف این دوره از جشنواره با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، حاج سید ابوالقاسم میرمسعودی و حاج بهمن یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، علی حسین زاده معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش، مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهندس سیّد احمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی اداره کل، مهندس محمود همرنگ نژاد مسئول حراست و سرکار خانم مهندس مریم نصیری مشاور امور بانوان مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.
مهندس دقیق در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از اعضای ستاد برگزاری جشنواره، همراهی و همدلی ادارات کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان را مثال زدنی توصیف نمود.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره و تکریم شایسته خیرین مدرسه ساز در گسترش فرهنگ مشارکت عمومی و با تاکید بر استمرار این حرکت مهم فرهنگی، اظهار داشت: خیرین با درک شرایط اقتصادی کشور و با نگرش عمیق به آینده دانش آموزان عزیز با اشتیاق فراوان صادقانه به میدان آمده و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.
مهندس دقیق در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای پویش به رنگ مدرسه، گفت: پویش به رنگ مدرسه چهارمین پویشی است که از سال گذشته تا کنون، توسط سازمان نوسازی مدارس کشور با همکاری خیرین مدرسه ساز در راستای مشارکت آحاد مردم در امر مقدس مدرسه سازی به اجرا در آمده است.
وی اذعان داشت: پویش به رنگ مدرسه تا پایان آبان ماه ادامه دارد، امیدوارم از ظرفیت و همراهی دانش آموزان عزیز نیز در ایام باقی مانده، به خوبی استفاده کنیم.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان ترویج فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی و توجه به ایده ها و افکار نوین دانش آموزان را از اهداف مهم اجرای این پویش عنوان نمود.
وی با اشاره به خدمات خداپسندانه خیرین محترم مدرسه ساز، افزود: بسیار خرسندم همت ستودنی انسانهای بزرگی را شاهدم که بدون چشم داشت فقط به آینده فرزندان عزیز و ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت می اندیشند.
مهندس دقیق با یادآوری اینکه استان گیلان در پویش به رنگ مدرسه نیز مثل گذشته بسیار خوش درخشیده، ابراز داشت: خدای متعال را شاکرم استان گیلان توانست عنوان دوم در بین استانهای کشور را به همت دانش آموزان، اولیای گرانقدرشان، خیرین عزیز و همراهی مسئولین از آن خود نماید.
گفتنی است در پایان هریک از اعضاء با ارائه نقطه‌نظرات‌ خود در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری این مراسم بحث و تبادل نظر نمودند.
شایان ذکر است، آئین تجلیل از خیرین مدرسه ساز همزمان با سراسر کشور و بصورت ویدئوکنفرانس در ۱۷ آبان ماه جاری در استان گیلان نیز برگزار و از زحمات‌ خیرین نیک اندیشی که از برکات وجودی آنان در سال گذشته استان بهرمند شده، تجلیل می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.