×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای رزمایش خود حفاظتی در سطح ادارات

گیلان پیام/علی فتح‌اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: اگر در تمام اتفاقات حضور مردم را پررنگ ببینیم، اثرات آن بسیار قابل توجه خواهد بود؛ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات و مناسبت‌های دیگر که همه مردم مشارکت داشتند منجر به نتایج ماندگاری شد که یاس دشمنان را رقم زد.
فرماندار رشت افزود: اگر بستر مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنیم، زودتر به نتیجه می‌رسیم؛ همچنین اگر مقوله امنیت را نیز مردمی کنیم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.
وی ادامه داد: باید راهکار مشارکت مردم را در تمامی ابعاد، خصوصا امنیت بالا ببریم زیرا با تقویت امنیت، سلامت و بهداشت هم محقق می‌شود.
فتح‌ اللهی از اجرای رزمایش خود حفاظتی در ادارات شهرستان خبرداد و گفت: این رزمایش با هدف تقویت امنیت عصر روز ۲۹ مهر در سطح ادارات شهرستان اجرایی می‌شود که در این راستا باید ساز و کارهای لازم را پیش بینی کرد تا آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.
فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی در بحث رزمایش مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، لذا باید حسن امنیت در ادارات تقویت شود. مدیران باید در صحنه و ادارات باشند.
در ادامه سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: امروزه نگاه دشمنان نظام تغییر رویه داده و در کنار تحریم‌های ظالمانه دنبال فضاسازی هستند تا زیرساخت‌های نظام که ستون نسلی نظام و انقلاب است را تخریب کنند.
وی افزود: شورای امنیت ملی کشور طرح حفاظت از دستگاه‌های اجرایی را مصوب کرده است، براساس این مصوبه تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به طرح خود مراقبتی و خود حفاظتی هستند.
سرهنگ قاسمی بیان کرد: انتظار داریم همه روسای ادارات نسبت به طرح خود مراقبتی و خود حفاظتی دستگاه‌ شان اقدام کنند؛ ۲۹ و ۳۰ مهر رزمایش مشترک ناجا و سپاه در رشت و ۵ شهر گیلان برگزار می‌شود، لذا میطلبد دستگاه‌ها مباحث امنیتی و دوربین‌های مداربسته ادارات را برای این رزمایش تقویت و مجهز کنند.
در ادامه سرهنگ حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اظهار کرد: از بعد جرائم امنیتی در شهرستان مشکلی نداریم؛ آنچه که دغدغه است با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی، بحث نزاع و درگیری است که هشدار خوبی نیست براین اساس ادارات باید در نحوه پاسخگویی به مراجعین دقت و همچنین ارکان خود حفاظتی را تقویت کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.