×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید ١٣۵ هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان/ بیش از دو میلیارد تومان کتاب فروخته شد

ارشادمدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از بازدید ١٣۵ هزار نفری از یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان و فروش ٢ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومانی این نمایشگاه خبر داد.به گزارش گیلان پیام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی در گفت و گویی اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان، شامگاه روز گذشته (اول آذر ٩۴) با بازدید بالغ بر ١٣۵ هزار نفر از این نمایشگاه به کار خود پایان داد.

وی افزود: خوشبختانه مردم فرهیخته گیلان با استقبال پر شور در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان، به این حرکت فرهنگی مهر تأیید زدند و نشان دادند که کتاب نیاز جامعه امروز در سبد خانواده‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه سال گذشته از نمایشگاه کتاب استان ١٢٢ هزار نفر بازدید داشتند، یادآور شد: سال گذشته میزان فروش کتاب یک‌ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان بود.

وی آخرین میزان فروش کتاب در نمایشگاه کتاب امسال را دو میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: ۵٠٠ میلیون تومان‌ از این فروش از طریق بن‌کارت الکترونیکی بوده‌ است.

فاضلی استقبال مردم از غرفه‌ کتاب‌های دانشگاهی، کمک‌آموزشی و مذهبی را بیشتر دانست و افزود: امسال استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه کتاب صورت گرفت.

بنابر این گزارش، یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ٢۵ آبان ماه امسال دایر شده و تا یکم آذر ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران با حضور ناشران مطرح کشور و گیلان پذیرای علاقه‌مندان بود.

در این نمایشگاه ٣۴۵ ناشر از سراسر کشور در ٢٠٨ غرفه حضور یافتند که ٢۵ ناشر گیلانی بودند و در مجموع ٣۴ هزار عنوان کتاب در عناوین مختلف را با حداقل ٣٠ درصد تخفیف ارائه کردند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.