×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ارائه بیش از ۴ میلیون خدمت از سوی شرکت گاز استان گیلان

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات ارائه شده به مردم و مشترکین گاز طبیعی گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۴ میلیون و۳۵۰ هزار خدمت مرتبط با گاز به صورت غیرحضوری ارائه شده است.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین خدمت ارائه شده در نیمه اول سال ۱۴۰۰ از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) گاز با حدود ۲ میلیون و ۵۰ هزار خدمت بوده است.
حسین اکبر با ابراز خرسندی از استقبال مشترکین گاز طبیعی از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از این قابلیت به همراه سایر درگاه های مجازی سبب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه برای مشترکین محترم شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از ارائه بالغ بر یک میلیون و ۶۶۰ هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۵۳۳ هزار خدمت توسط سایت شرکت گاز استان گیلان و بیش از ۱۰۴ هزار خدمت از راه تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و گفت: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون کلیه خدمات خود را علاوه بر دفاتر پیشخوان، از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن گویای ۳۴۱۴ ارائه می دهد.
وی درخصوص نوع خدمات ارائه شده به مردم گفت: بیشترین خدمات ارائه شده مربوط به نمایش قبض با بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار مورد می باشد و پس از آن پرداخت بدهی با حدود ۹۰۶ هزار مورد قرار دارد.
مهندس اکبر در خاتمه گفت: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکین هدف اصلی این شرکت می باشد و شرکت گاز استان گیلان درجهت تحقق این مهم، نسبت به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای رؤسای ادارات گاز شهرستان ها و همچنین رابطین میز خدمت اقدام می کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.