×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کار تامین اجتماعی عرصه ای بزرگ برای خدمت است که سراسر عبادت محسوب میگردد

گیلان پیام/سرهنگ منزوی جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در این آئین باشکوه که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از ایثارگران تامین اجتماعی گیلان برگزار شد با قدردانی از مدیرکل و پایگاه بسیج این مچموعه افزود : سراسر این نشست خیر و برکت است جرا که در آن یاد و خاطرات شهیدان جریان دارد .
وی با تاکید بر اینکه نام بسیج نیز سبب نورانیت این محفل میباشد اظهار داشت : باید تلاش کنیم در هر جبهه ای که به ایفای نقش میپردازیم جهادی عمل نمائیم .
جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعهد و غیرت گیلانیان ، نثار دهها شهید در روزهای نخست جنگ تحمیلی و در ایامی که استان هنوز یگان منسجم در منطقه نداشت را جلوه ای از همت و اراده مردمان استان دانسته و افزود : قدر و منزلت مردم ما خیلی زیاد بوده و باید با کوشش و برنامه ریزی ، در جهت رضای الهی و خلق گام برداریم .
سرهنگ منزوی عرصه کار تامین اجتماعی را نیز میدانی بزرگ برای خدمت برشمرد و اذعان نمود : این خدمت نوعی عبادت است چرا که به مردم و بویژه اقشار ضعیف ارائه میگردد .
وی خاطر نشان ساخت خدمت در تامین اجتماعی که من آنرا سازمانی عظیم میدانم افتخاری است که نصیب هرکسی نمیشود و از این رو دعاهای بسیاری بدرقه شما تلاشگران این عرصه است .
در پایان این آئین که با اجرای برنامه های متنوع از قبیل مداحی ، سینه زنی ، روایت جنگ ، پخش کلیپ و زیارت اربعین همراه بود ، تعدادی از ایثارگران پیشکسوت شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی گیلان مورد تجلیل قرار گرفتند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.