×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

گیلان پیام/ در این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: متاسفانه بعلت بیماری منحوس کرونا امکان برگزاری مراسم در ۱۹ ماه گذشته میسر نبود ولی هم اکنون بحمدالله با تلاش و ایثار مجاهدان عرصه سلامت زمینه برای برگزاری مراسمات فرهنگی فراهم شده است.
وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و برگزاری مراسمات فرهنگی همچون مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی درجهت رشد فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در سازمان گفت: بعلت اهمیت موضوعات فرهنگی، گروهی تخصصی با نام کمیته فرهنگی شرکت گاز استان گیلان به صورت ماهانه کلیه مناسب های فرهنگی را مورد بررسی قرار داده و درخصوص اقدامات فرهنگی مورد نیاز تصمیم گیری می کند.
در ادامه سرهنگ منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از فرماندهان سپاه استان گیلان ضمن عرض تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین قدردانی از مجموعه شرکت گاز بجهت برگزاری مراسم و نمایشگاه دفاع مقدس به بیان شرحی گذرا از اتفاقات و رویدادهای جنگ تحمیلی پرداخت.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: رزمندگان دلاور هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی توانستند از میهن اسلامی در برابر تهاجم رژیم بعثی عراق و حامیان آن یعنی استکبار جهانی دفاع نمایند.
همچنین در ابتدای این برنامه، به مناسبت فرا رسیدن اربعین امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، زیارت پرفیض اربعین به همراه روضه و مداحی برگزار شد.
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایندگان سپاه پاسداران استان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در ساختمان اداره مرکزی گاز گیلان برپا شده است، بازدید بعمل آوردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.