×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بسیاری از مشکلات شهری ، ریشه در عدم مدیریت واحد شهری دارد / جدیت نظارت بر پرداخت حقوق کارگران شرکتهای حجمی طرف قرارداد شهرداری

گیلان پیام/علی بهارمست در جلسه شورای اداری شهرداری رشت با بیان اینکه تا زمان انتخاب و شروع به کار شهردار آینده هیچ یک از وظایف خدماتی شهری متوقف نشده و اخلالی در خدمات‌ رسانی به شهروندان ایجاد نخواهد شد، گفت: خدمات شهرداری تعطیل بردار نیست و در همه حوزه‌های کاری این انتظار از شهرداری وجود دارد که با قوت به خدمات رسانی خود ادامه دهد و با درایت و تلاش معاونین و مدیران سازمانها و مناطق پنجگانه و سایر کارکنان شهرداری هیچ خدمتی در دوران سرپرستی متوقف نخواهد شد.
سرپرست شهرداری رشت عدم مدیریت واحد شهری را عامل بسیاری از گره های شهر عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت وجود مدیریت واحد شهری در شهرها بسیاری از مشکلات وگره های کاری موجود در شهرداریها به راحتی قابل گشایش خواهد بود.
سرپرست شهرداری رشت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ۷ مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: آتش نشانان ارتش همیشه در صحنه شهرداری هستند که در بسیاری از ماموریت های محوله آگاهانه جان خود را در خدمت به شهروندان در طبق اخلاص می نهند. فداکاری و از خودگذشتگی آتش نشانان مایه فخر و غرور است.
علی بهارمست همچنین در این جلسه به معاونین و مدیران شهرداری، نکاتی چون مسئولیت پذیر بودن در خصوص وظایف مربوطه و پیگیری امور محوله تا حصول نتیجه، رفع خطر از ساختمانهای تاریخی شهرداری، حفظ و نگهداری آبنمای بوستان ملت، جمع آوری منظم زباله ها و نظارت دقیق تر بر کیفیت رفت و روب و مدیریت پسماند در سطح شهر و لکه گیری مستمر آسفالت معابر شهری را متذکر شد.
لازم به ذکر است که در ادامه جلسه، هر یک از معاونین شهرداری رشت نیز به ارائه گزارش عملکرد حوزه خود پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.