×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
شتاب در تکمیل پروژه های زیربنایی عمرانی و طرح های بهداشتی درمانی گیلان

گیلان پیام / دکتر ارسلان زارع در دیدار سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به روند احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت و تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اظهار کرد: بهره‌گیری از توانمندیهای فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌تواند زمینه‌ساز تسریع اجرای پروژه‌های مذکور و برخورداری مردم فهیم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری باشد.
وی افزود: استانداری گیلان نیز در این مقطع زمانی باتوجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی هرگونه مساعدت‌ در جهت رفع موانع احتمالی و تأمین منابع مالی از اعتبارات قابل دسترس ملی و استانی را دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان به اجرای پروژه احداث سد مخزنی پلرود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و پیشرفت فیزیکی حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: تقویت ماشین آلات و امکانات موردنیاز برای شتاب در اتمام این طرح حیاتی و نیز پروژه راه جایگزین سد پلرود، مورد انتظار است.
شایان ذکر است در این دیدار سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان و ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان نیز حضور داشتند و در خصوص موضوعات طرح شده، مطالبی بیان داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.