×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
واکسیناسیون کارکنان شرکت توزیع برق استان گیلان ادامه دارد

گیلان پیام/ هنرمند ضمن تشکر از پیگیریهای بعمل آمده جهت اجرای این طرح گفت: تاکنون ۹۴۸ نفر از شاغلین شرکت واکسینه شده اند و امید است بتوانیم با ادامه این روند واکسیناسیون تمامی پرنسل را با سرعت و دقت به پایان رسانیم.
محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: اجرای طرح واکسیناسیون “پشتیبانان خاموش کادر درمان” با اولویت نیروهای سیمبان،کنتور نویس و راننده جهت پیشگیری از ابتلاء به کرونا آغاز و همچنان تداوم دارد
وی با برشمردن اولویت های تعیین شده افزود : طی هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان جهت مقابله با بیماری کرونا در نمازخانه ستادی شرکت مقارن با ۱۶ شهریور سالجاری به اجرا درآمد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد: کارکنان توزیع برق گیلان بویژه گروه های شغلی عملیاتی که در مواجه مستقیم با ارباب رجوع هستند ، از آغاز همه گیری این بیماری در خط مقدم خدمت رسانی بودند تا مشکلی در اجرای فرآیندها و عملکرد شرکت پیش نیاید و آسایش مراجعین و مشترکین تامین شود.
هنرمند ضمن تشکر از پیگیریهای بعمل آمده جهت اجرای این طرح گفت: تاکنون ۹۴۸ نفر از شاغلین شرکت واکسینه شده اند و امید است بتوانیم با ادامه این روند واکسیناسیون تمامی پرنسل را با سرعت و دقت به پایان رسانیم.
وی در پایان تاکید کرد: تلاش تمامی کارکنان صنعت برق استان برای تسهیل خدمت رسانی به مردم شریف استان و جلوگیری از بروز مشکل برای آنان بویژه مراکز حساس مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.