×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
جایگزینی بیش از ۲۰۰۰ متر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار در سروان امام زاده هاشم

گیلان پیام/ مهندس جوهری معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در راستای تداوم اجرای جایگزینی ۲۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار در سطح استان در این مراسم خاطرنشان کرد: استان گیلان بیش از ۲۹ هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط دارد که طی سالیان اخیر بر اثر بحران های جوی به بخش قابل توجه ای از تاسیسات توزیع برق خسارت وارد آمده است.
وی افزود : شرایط جوی استان و رطوبت بالای هوا موجبات خورندگی و کاهش عمر تجهیزات را فراهم می آورد و در حال حاضر ۳۶ درصد از شبکه های توزیع برق استان فرسوده است لذا این موضوع اهمیت پایش و شناسایی نقاط قابل بهبودو ترمیم شبکه های برق استان را دو چندان می نماید .
جوهری در خصوص اولویت و اهداف اصلی این طرح تصریح کرد: شناسایی نقاط حادثه خیر و قابل بهبود شبکه و همچنین مناطق کم برخوردار ، اولویت اصلی طرح جایگزینی شبکه فرسوده باکابل خودنگهدار است تا این مناطق در زمان وقوع بحران های جوی در حد امکان شاهد بروز کمترین میزان مشکلات و ناپایداری ممکن باشند.
جوهری در راستای اقدامات صورت پذیرفته , جهت افزایش پایدارای شبکه به خصوص درمنطقه کم برخوردار روستای سراوان امام زاده هاشم عنوان کرد : در سال گذشته جایگزینی شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار قریب به ۳۲ کیلومتر در مناطق شهری و روستایی سنگر با اعتباری بالغ بر۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجر اشد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۱۵ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خود نگهدار جایگزین شده است.
شایان ذکر است در این مراسم مهندس حسینی فر مدیر امور سنگر ، مهندس حسن مقتدر مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق استان گیلان و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند و ۲۲۰۰ متر از شبکه سیمی فرسوده روستای سراوان با کابل خودنگهدار جایگزین شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.