×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام محرم و صفر

گیلان پیام/ عباس اهرابی “مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان”، با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.
وی، به تعداد آشپزخانه‌های که در ماه محرم و صفر در آنها غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود، اشاره کرد و افزود: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان ادامه داد: سال گذشته ۵۰۱ هزار غذای گرم به ارزش ریالی بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع گردید.
وی، با اشاره به اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا می گردد که در سال گذشته بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع گردید.
اهرابی، با بیان اینکه هزینه لازم برای اجرای طرح اطعام و احسان حسینی برای سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می گیریم و همچنین امیدواریم مردم نوعدوست گیلانی باردیگر در این امر خیر نیز مانند طرح های گذشته ما را یاری نمایند.
وی، در پایان ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می توانند نذورات خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ واریز نمایند و یا از طرق کد دستوری #۱۲* و یا #۰۱۳۸۸۷۷ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
لازم به ذکر است سال گذشته مشارکت خیّرین در قالب طرح اطعام و احسان حسینی حدود ۱۴۶ میلیارد ریال بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.