×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی با مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان

گیلان پیام/ جلسه ی رایزنی و هم اندیشی با مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها برای جمع بندی درباره ی دستورالعمل های بهداشتی به صورت وبینار یکشنبه با حضور دکتر آبتین حیدرزاده برگزار شد.
معاون بهداشتی دانشگاه در این جلسه با بیان اینکه طی ماه های گذشته تلاش های فراوانی برای کنترل ویروس کووید ۱۹ انجام شده است، اظهار داشت: با دقت نظر ریاست جمهوری برای تعیین و تدوین راهکارهای اساسی در راستای مقابله با شیوع کرونا، در صدد هستیم نظرات کارشناسی و تجارب فعالان حوزه بهداشت و درمان در این حوزه را جمع آوری کنیم.
دکتر حیدرزاده افزود: فعالان حوزه ی بهداشت در طی دوره ی شیوع کرونا در موج های مختلف، از نزدیک در مواجهه با بیماران بودند و بر میزان اجرای دستورالعمل ها و تاثیرگذاری آن ها در کنترل ویروس در شهرستان ها اشراف دارند بنابراین بهترین اطلاعات و تجارب را در حوزه ی مدیریت کرونا دارند.
وی تصریح کرد: بدین منظور مجموعه ای از نظرات و پیشنهادات مدیران شبکه های بهداشت شهرستان ها و کارشناسان حوزه ی بهداشت جمع آوری و از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی استان به ستاد ملی کرونا ارائه خواهد شد.
گفتنی است؛ مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و کارشناسان حوزه ی معاونت در ادامه ی این جلسه، نقطه نظرات خود را ارائه کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.