×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز هفته بسیج با رزمایش بیت المقدس

بسیجبرنامه های هفته بسیج با رزمایش با شکوه بیت‌ المقدس از امروز ( پنجشنبه ) به مدت یک هفته آغاز می شود.

به گزارش گیلان پیام، رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح همزمان ۵۰۰ سالن ورزشی، همایش ۲۰ ‌ساله‌ های جامعه زنان بسیجی، ملاقات فرماندهان گردانهای بسیج با رهبر معظم انقلاب، اجتماع بزرگ بسیجیان در میدان های شهرها و غباررویی مزار شهدا را از دیگر برنامه ای هفته بسیج اعلام کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هفته بسیج با رزمایش با شکوه بیت‌ المقدس ۹۴ آغاز می شود و با حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، میقات صالحین به اوج خود می‌ رسد.

سردار نقدی با اشاره به جلسه هماهنگی بسیج با مسئولان رسانه ملی و عرض تبریک هفته بسیج به مردم ایران افزود:‌ بسیج خود مردم هستند و با همه همراهی‌ها،‌ فداکاری‌ها،‌ نشاط و ایثارشان دنیا را متحول کرده و رنگ دیگری به آن داده اند، ما به همه ملت ایران افتخار می‌کنیم.
او گفت:‌ برای انتقال و ترسیم عظمت و شکوه پایداری ملت ایران در راه پیشبرد اهداف انقلاب، ظرف رسانه‌ها کوچک است، باید بسیار تلاش کنیم که بتوانیم همه ظرفیت‌ های ملت ایران را به تصویر بکشیم تا برای دنیا یک الگو و حرکت الهام‌ بخش باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود:‌ با علم به اینکه نمی‌توانیم پاسخگوی همه رشادت‌ های ملت ایران باشیم، در هفته بسیج همه تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم هفته خوبی را پیش رو داشته باشیم.
شنبه؛ تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه‌های بسیج
او گفت:‌  شنبه تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه‌های همه اقشار بسیج سراسر کشور را در جشنواره مالک اشتر شاهد خواهیم بود و همچنین با برگزاری جشنواره هنرهای رقومی بسیج از آثار زیبای پویانمایی و بازی‌ های رایانه‌ای که در طول یک سال گذشته در پایگاه‌های بسیج تولید شده است رونمایی می‌شود.
یکشنبه، تجلیل از طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی
سردار نقدی با اشاره به تجلیل از طلایه‌ داران اقتصاد مقاومتی دریکشنبه افزود:‌ فعالان تولید‌ گر بسیجی و مردمی سراسر کشور دعوت می‌ شوند تا با تجلیل از آنان، رسانه‌ها فرصت خوبی داشته باشند تجربیات این افراد پرتلاش، پرکار و کم توقع را بازتاب و الگوهای خوبی را برای تولید کشور خودمان تعمیم دهند.
دوشنبه، گشایش ۵۰۰ سالن ورزشی در حوزه‌های بسیج 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتتاح همزمان ۵۰۰ سالن ورزشی از طریق ویدئو کنفرانس گفت:‌ دوشنبه به منظور تربیت بدنی و آمادگی جسمانی بهتر فعالان بسیجی سراسر کشور، ۵۰۰ سالن ورزشی در تمام حوزه‌های بسیج افتتاح خواهد شد.
سه‌ شنبه؛ کنگره بزرگ شهید طیبه واعظی
او با اشاره به برنامه روز سه‌شنبه هفته بسیج نیز افزود:‌ کنگره بزرگ شهید طیبه واعظی که خودش و همسرش از شهدای برجسته انقلاب اسلامی زیر شکنجه های ساواک محسوب می‌شوند در اصفهان برگزار می‌شود تا آموزه‌های بسیار زیبایی از ایستادگی و مقاومت به ملت و به خصوص جامعه زنان عرضه شود.
سردار نقدی ادامه داد:‌ همایش ۲۰ ‌ساله‌ها نیز برای جامعه زنان بسیجی به منظور مقاومت و نهضت «ما زند‌ه‌ایم» بعدازظهر سه‌ شنبه که روز بسیج و خانواده نام گرفته است؛ برگزار خواهد شد.
چهارشنبه، دیدار با فرمانده کل
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ملاقات مسئولان بسیج با رهبر معظم انقلاب گفت:‌ چهارشنبه فرماندهان گردان‌های رزمی بسیج، توفیق شرف‌ یابی به محضر مقام معظم رهبری را دارند تا برای آمادگی رزمی بسیج که فصل بزرگی از فعالیت‌ها و تاریخ بسیج است از محضر

ایشان روحیه و دستور بگیریم.
پنجشنبه، اجتماع بزرگ و با شکوه بسیجیان
او درباره برنامه‌‌های پنج آذر«روز بسیج» افزود: پنجشنبه اجتماع بزرگ و با شکوه بسیجیان را در میدان های همه شهرها و بخش‌های کشور شاهد خواهیم بود تا میلیون‌ها بسیجی در همایش شکوه ایستادگی آمادگی‌های خودشان را برای استمرار انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب اعلام کنند.
سردار نقدی ادامه داد:‌ بعدازظهر این روز نیز تجلیل از جایگاه شهدا، غباررویی از مزارشان و سرکشی به خانواده این عزیزان، برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.
او پس از اعلام برنامه های هفته بسیج از ویژه برنامه بسیج جامعه پزشکی در هفتم آذر خبر داد و گفت: بزرگترین سازه بیمارستان‌های صحرایی قابل حمل ویژه مناطق محروم کشور را برای قدردانی از تلاش‌‌های جامعه پزشکی افتتاح می کنیم تا از هزاران تیم پزشکی و ده‌ها بیمارستان صحرایی در دوردست ترین مناطق صعب‌ العبور کشور‌ که طبق برآوردهای اخیر نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان خدمات جراحی، عمل و ویزیت رایگان در یک سال گذشته ارائه کرده‌اند قدردانی کنیم و دیگر فعالیت‌های ارزنده بسیج جامعه پزشکی را در این هفته بازگو خواهیم کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر افزود: رهبر بزرگوار انقلاب طبق آموز‌ه‌های دینی پیش‌ بینی کرده بودند، کشورهایی که از تروریست‌ها حمایت می‌ کنند و به آنان سلاح و آموزش می‌دهند، این اتفاق به خودشان برخواهد گشت.
سردار نقدی در پایان گفت:‌ این حادثه و حوادث مشابه نشان می‌ دهد که ما باید قدرشناس امنیت‌ مان باشیم زیرا با وجود هزینه‌ هایی که آمریکا و اروپا برای ایجاد نا‌ امنی در منطقه کرده‌ اند، به یاری خدا ما نعمت امنیت را داریم و این مدیون دو چیز است؛ در درجه اول ولایت و رهبری

هوشیار که با حفظ وحدت، مدیریت صحیح جامعه را به عهده دارند و در درجه بعد مردم در صحنه که همیشه مراقب انقلاب‌شان هستند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.