×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیش از یک میلیون خدمت به مشترکین گاز گیلانی ارائه شده است

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به تنوع درگاه های مجازی ارائه خدمات و بهبود مستمر این درگاه ها برای جلب حداکثری رضایتمندی متقاضیان گفت: در تیرماه سال جاری بیش از یک میلیون خدمت از راه های غیرحضوری به مردم و مشترکین گاز طبیعی در گیلان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته بیش از ۴۵۳ هزار خدمت (۴۴ درصد از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان در تیرماه) از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) شرکت گاز بوده است.
وی در همین رابطه بیان کرد: هم اکنون اکثریت ذینفعان گاز طبیعی از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و اطلاع رسانی هرچه گسترده تر درخصوص نرم افزار موبایلی و بهبود مستمر آن می تواند سبب ارائه خدمات سریع تر و دقیق تر به متقاضیان شود.
حسین اکبر همچنین از ارائه ۳۰۴ هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان، بیش از ۲۴۱ هزار خدمت توسط وب‌سایت و بالغ بر ۲۳ هزار خدمت به وسیله تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و گفت: نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.
مدیرعامل گاز گیلان در پایان بار دیگر از همه متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا برای حفظ سلامت خود و اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و کلیه خدمات مورد نیاز را از درگاه های غیرحضوری مانند نرم افزار موبایلی و سایت دریافت نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.