×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
به حداقل رساندن رفت و آمدهای غیرضروری گام بسیار مهمی در کنترل کرونا است

گیلان پیام/ دکتر آبتین حیدرزاده در وبینار صبحگاهی با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه ، اظهار داشت : متاسفانه ویروس کرونا با سرعت سرسام آوری در حال شیوع است و پیش بینی می کنیم تا پایان هفته آینده ، تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها به دو هزار نفر برسد .
وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی به پایین ترین سطح ممکن رسیده است ، گفت : با باز بودن تالارها، رستوران ها، عبور و مرور در اماکن شلوغ و سرپوشیده نمی توان مانع از انتقال بیماری شد به ویژه اینکه ویروس دلتا نسبت به سایر سویه ها، از سرعت شیوع بسیار بیشتری برخوردار است.
دکتر حیدرزاده در ادامه بر اهمیت همکاری مردم و اصناف در کنترل بیماری تاکید کرد و افزود : در خانه ماندن و به حداقل رساندن رفت و آمدهای غیرضروری گام بسیار مهمی در کنترل بیماری است.
معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد : با وجود هشدارهایی که داده شد و بحرانی شدن وضعیت استان گیلان ، وضعیت قرمز شهرستان ها جدی گرفته نمی شود.
وی در خاتمه یاد آور شد : با توجه به سرعت بخشی که فرایند واکسیناسیون داشته امیدوار هستیم همکاری مردم، اصناف و همه دستگاه های مرتبط منجر به کنترل بیشتر بیماری کرونا شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.