×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تسلیت رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

گیلان پیام/ درمتن پیام تسلیت رئیس شورای مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَى وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَالإکْرَامِ (الرحمن/۲۶ و ۲۷)
ضایعه مولمه و فقدان ناگهانی درگذشت خدمتگزار متعهد، مدیر جهادی خستگی ناپذیر و یاری گر مسکن محرومین مرحوم مغفور مهندس علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید و همه ما را به سوگ نشاند.
این فقید سعید یکی از مدیران ساعی و چهره های خدوم در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بوده و سالیان متمادی از عمر با برکت خود را صرف محرومیت زادیی در شهرها و روستاها و توسعه روستایی نمود که بی‌شک در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی می ماند. محرومین و مسئولین خاطره حضور میدانی و خدمات شایسته ایشان را در کشور فراموش نخواهند کرد و به یقین عملکرد نیک وی باقیات و صالحات و موجب مزید لطف الهی بوده و تسلی خاطر باز ماندگان خواهد شد.
بی شک خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین افتخاری ارزشمند است که مرحوم تابش با مسوولیت در این نهاد در انجام فعالیت های توسعه ای، عمرانی و سازندگی و گسترش عدالت اجتماعی منشاء خدمات ارزنده ای بود و از خود نامی نیک برجای گذاشت. امید است پس از ایشان نیز مسیر خدمت رسانی به محرومین با قوت و جدیت استمرار یابد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده محترم ایشان و همکاران جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با صالحین و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.