×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تقویت نگاه مردم به باورهای انقلابی برای مانایی آرمان‌های نظام اسلامی / استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتوای رسانه‌ای در مناسبت‌های ملی و آیینی

گیلان پیام/ دکتر ارسلان زارع در آستانه سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دیدار رئیس و کارکنان این مجموعه در گیلان، به نگاه هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در بنیان این نهاد با اهمیت اشاره و اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مناسبتی مذهبی همچون عید غدیر در کنار آیین های ملی ، در راستای اشاعه فرهنگ دینی و ولایی به ویژه برای نسل جوان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بسیار اثرگذار است.
وی تأکیدات خود مبنی بر گفتمان وحدت، انسجام و همدلی میان مسئولان و مردم گیلان و توصیه به همکاران استانی را یادآور شد و گفت: در چنین فضای همدلانه و منسجمی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان توانست به رسالت و وظایف خطیر خود در پاسداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی به صورت شایسته عمل کند و الگوی خوبی برای سایر استان‌ها باشد.
نماینده عالی دولت در گیلان، تقویت نگاه مردم و افکار عمومی در راستای غنا بخشیدن به باورهای انقلابی را از جمله کارکردهای خوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بر لزوم استمرار آن تأکید کرد و افزود: انعکاس تصاویر حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ در میدان شهدای ذهاب رشت علیرغم بارش سنگین برف در رسانه‌های ملی، بین‌المللی و حتی شبکه های خارجی، نمونه بارز این تلاش‌هاست.
وی به هشدار مقام معظم رهبری درخصوص جنگ نرم دولت‌های استکباری علیه کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: علیرغم برنامه‌ریزی‌های دشمنان نظام، دولت و مردم در برهه‌های تاریخی مختلف، با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان ایران اسلامی، خدعه ها و توطئه‌چینی آنان به ویژه در انتخابات اخیر نقش برآب شد.
استاندار گیلان جنگ اقتصادی و شیوع کرونا را از مهمترین تنگناها طی سال‌های اخیر عنوان و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مراسم پاسداشت مناسبت‌ها، در انجام مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا با درنظر گرفتن سلامت مردم، جزء موفق‌ترین ها بوده است.
وی بر ضرورت استمرار برگزاری برنامه‌های کیفی و تولید محتواهای مناسب در جهت استفاده حداکثری از فضای رسانه‌ای و مجازی در کنار صدا و سیما با خلاقیت و نوآوری تأکید کرد و گفت: این انقلاب و آرمان‌های آن در هیچ زمانی فراموش‌شدنی نیست و باید برای زنده نگه‌داشتن آن از ابزارها و شیوه‌های نوین استفاده کرد.
دکتر زارع همچنین از اقدامات و هماهنگی مؤثر دفاتر شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرمانداران و اجرای برنامه‌های منسجم قدردانی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این دیدار با قدردانی از استاندار گیلان، مجموعه استانداری، فرمانداران در اجرای منسجم و همدل برنامه‌های مناسبتی گفت: با وحدت و همدلی مسئولان، شاهد درخشش گیلان به عنوان الگو در اجرای برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه مناسبت‌های مختلف از روز جمهوری اسلامی تا دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز حضور و نقش‌آفرینی مردم در برهه‌های مختلف برای مانایی انقلاب بوده، افزود: گیلان جزء استان‌های برتر در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و توانسته الگوها و مدل‌های جدیدی همچون رژه خودرویی در ۲۲ بهمن را به سطح ملی، ارائه و موفق عمل کند.
وی فراموشی و تحریف را از خطرات مورد تهدید مناسبت‌های انقلابی دانست و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ ملی در دوران شیوع کرونا، تلاش شده تا مناسبت‌ها پاس داشته و بازخوانی شود.
۱۲ مردادماه، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹ به فرمان امام راحل است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.