×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بهسازی پست پاساژ برق تصفیه خانه فاضلاب شهر رشت

گیلان پیام/ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت با تاکید بر استفاده حداکثری از امکانات موجود به منظور افزایش بهره وری در تصفیه خانه ها، گفت: با توجه به مقدار توان مورد نیاز تصفیه خانه فاضلاب رشت از شبکه سراسری برق کشور، میزان تامین نیروی مصرفی برق اولیه، ۲۰ کیلوولت است که این میزان ولتاژ، توسط ۲ دستگاه ترانسفورماتور به ۴۰۰ ولت تبدیل و به واحدهای مصرف کننده انتقال می یابد.
علیرضا غیاثی با اشاره به گذشت هشت سال از آغاز بهره برداری این تصفیه خانه، افزود: کارکرد این سیستم پیش از این عملیات، با ریسک بالا انجام می شد.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان گفت: سرویس ترانسفورماتورها، تست عایقی نظافت پره ها و مقره ها، تصفیه کامل روغن، تعویض دانه های رطوبت گیر، سرریز روغن، تعمیر کامل کلیدهای قدرت پست و مونتاژ پل های دژنکتور از جمله ی اقداماتی است که با هزینه ای حدود ۲ میلیارد ریال انجام شده است.
غیاثی افزود: برق اضطراری تصفیه خانه فاضلاب رشت از طریق ۲ دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت ۶۰۰ کاوا تامین می شود و هیچ گونه اختلالی از این بابت در فرایند تصفیه فاضلاب ایجاد نخواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.