×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است

گیلان پیام/ سید محمد احمدی در جلسه با مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و مدیرکل ارتباطات و فناوری گیلان اظهار داشت: تمام سعی ما این است که با همکاری چندجانبه شهرداری، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ نقطه کوری در شهر رشت نداشته باشیم.
شهردار رشت عنوان کرد: انجام چیزی حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در سطح استان گیلان رقم قابل دفاعی است و قطعا می‌تواند تبعات و آثار خوبی را به همراه داشته باشد.
احمدی فعالیت شرکت ایرانسل در گیلان را خوب و قابل قبول توصیف کرد و با بیان اینکه نقص‌ها و کمبودهای این شرکت در استان به تدریج رفع شده است افزود: شهرداری رشت آماده گسترش همکاری خود با اداره کل ارتباطات و فناوری و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است.
وی با تاکید بر اینکه بحث اعتمادسازی لازم در مورد بی‌خطر بودن نصب دکل‌های ارتباطی تلفن همراه باید جدی‌تر دنبال شود اضافه کرد: جراید و رسانه ملی همانند سایر موضوعات دیگر نظیر آگاهی بخشی جهت مقابله با ویروس کرونا در این مورد خاص هم می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و اطلاع‌رسانی درستی به مردم داشته باشند.
احمدی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت خواهان تعاملات دو سویه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل است خاطرنشان کرد: برای نصب دکل‌های شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر رشت، شهرداری یکسری مکان‌هایی را در نظر دارد و سعی می‌کنیم مقدمات نصب دکل در سایر مکان‌هایی که مدنظر خود شرکت است را هم فراهم کنیم.
شهردار رشت با بیان اینکه بحث اجرای هوشمندسازی سال‌هاست که از سوی دولت‌های مختلف شنیده می‌شود یادآور شد: در برنامه توسعه هم در این مورد یعنی حذف فرآیندهای سنتی و جایگزینی رویکردهای نوین ارائه خدمات تاکیدات زیادی شده اما نظام اداری کشور سهم زیادی از این موضوع نداشته است.
احمدی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت در چند ماهه اخیر روی بحث اجرای هوشمندسازی تمرکز و اهتمام خوبی داشته است تصریح کرد: اصلاح سیستم اداری، نوید دهنده روزها و خبرهایی خوب برای همگان است و با بکارگیری از آن علاوه بر افزایش رضایتمندی ارباب رجوع در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود.
گفتنی است؛ بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان نیز در این جلسه نکته نظرات، خواسته‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و در راستای ارتقاء خدمات رسانی به مشترکان خواستار افزایش همکاری با شهرداری رشت شدند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.