×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری شورای حمایت از ایده های نو آور کارآفرین در منطقه آزاد انزلی

گیلان پیام/مهندس اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به اشاره به تشکیل شورای حمایت از ایده های نو آور کارآفرین از سال ۱۳۹۵ در سازمان مطبوع خود بیان کرد : یکی از راهبردهای سازمان در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل این شورا بوده و تلاش شده است با تصویب مشوق ها و تسهیلات ، در اختیار قرار دادن دفتر کار رایگان ، اعمال معافیت ۷۰ درصدی مربوط به ثبت شرکت و صدور مجوز و ایجاد مرکز رشد و شکوفایی ایده های نو آور و فناور فعالیت شرکت های دانش بنیان گسترش یابد.
وی در ادامه با توجه به گسترش فعالیت های شرکت های دانش بنیان و تاثیر بسزای فعالیتشان در زندگی مردم خواستار کاهش دغدغه ها و تسهیل در روند ثبت شرکت و ارائه بسته های حمایتی همه جانبه به خصوص در زمینه برند سازی تجاری از سوی مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان منطقه آزاد انزلی شد.
گفتنی است در این نشست تخصصی ضمن بررسی راهکارهای حمایت و توسعه شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان نوآور و فناور در منطقه آزاد انزلی و رونق تولید در این حوزه به منظور افزایش صادرات غیر نفتی تفاهم نامه همکاری مابین شرکت سیرنگ تجارت منطقه آزاد انزلی و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان منعقد شد.
حمایت در حوزه سرمایه گذاری های خطر پذیر ، ارائه انواع تسهیلات، لیزینگ محصولات فناورانه ، توانمند سازی ، صدور ضمانت نامه ، کمک به صادرات محصولات و ارائه خدمات مالی،فنی و حقوقی از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه بود.
در ادامه این نشست دکتر باستی مدیرکل پارک علم و فناوری گیلان ، مهندس طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی ، مهندس صمدی مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای و امانی رئیس انجمن سرمایه گذاران منطقه آزاد انزلی هر یک نقطه نظرات تخصصی خود را به جهت بهبود شرایط بیان کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.