×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح رصد مرغ کشتارشده از مبدأ تا مقصد در رشت

گیلان پیام/مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت بصورت شبانه از فعالیت کشتارگاه طیور زیبا کنار، فرآیند اجرای طرح رصد مرغ کشتار شده، وضعیت رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی و فرایند تولید مرغ از زمان ورود محموله‌های مرغ زنده، کشتار، بسته بندی، نگهداری در سردخانه و در نهایت حمل بهداشتی مرغ‌های کشتار روز بازدید نمود.
فرماندار رشت در این بازدید به اهمیت نقش کشتارگاه‌های طیور در بهداشت عمومی جامعه اشاره کرد و افزود: برای پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماریهای طیور و نقش کشتارگاه‌های طیور در این رابطه ضروری است نهادهای مربوطه بصورت مستمر بر فعالیت این واحدها نظارت داشته باشند.
نماینده عالی دولت در مرکز استان، تصریح کرد: در اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مرغداری‌ها و کشتارگاه ها که در قالب طرح رصد مرغ کشتار شده از مبدا تا مقصد و با حضور بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت‌، معدن و تجارت در شهرستان انجام می‌گیرد‌، روزانه وضعیت کشتار مرغ در کشتارگاه‌ها و همچنین توزیع گوشت مرغ رصد و پایش می‌شود.
علی فتح اللهی افزود: در این طرح و با حضور بازرسان سازمان صمت و نمایندگان اداره پست‌، کل میزان مرغ کشتار شده در هر کشتارگاه به عنوان یک مرسوله پستی در سامانه تجارت ثبت و بارکدگذاری می‌شود و در صورت عدم ثبت در این سامانه به عنوان عرضه خارج از شبکه تلقی می‌گردد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.