×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
نسخه الکترونیک از هدررفت منابع در حوزه درمان پیشگیری می کند

گیلان پیام/ دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استانها برگزار شد، اظهار داشت: همواره با معاونان وزارت بهداشت و روسای سازمان های مربوطه و بیمه های تکمیلی برای اجرای بهتر و کامل تر نسخه الکترونیک جلسه برگزار می شود تا وقفه ای در ارائه خدمات به بیمه شدگان نداشته باشیم.
سالاری با تاکید بر اینکه پروژه نسخه‌نویسی الکترونیک یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: این سازمان با پرداخت منظم و سریع مطالبات مراکز درمانی که از سامانه نسخه الکترونیک استفاده می‌کنند، پزشکان و تمامی مراکز درمانی کشور را به استفاده از این سامانه تشویق می‌کند.
وی تصریح کرد: مراکز درمانی پاراکلینیک دانشگاهی و غیردانشگاهی زمانی که از طریق API یا سامانه متمرکز وزارت بهداشت به سازمان تامین اجتماعی متصل شوند، در صورتی که دیتایی کامل، بی وقفه و پایدار ارائه دهند، مطالبات سال گذشته شان ظرف دو هفته پرداخت می شود.
سالاری با اشاره به اینکه نسخه الکترونیک به نفع مردم، جامعه پزشکی و درمانگران کشور است، اظهار داشت: این طرح، موجب تسهیل کارها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به زودی از نسخه الکترونیک رونمایی خواهد شد، گفت: با این کار دفترچه های درمان تامین اجتماعی به طور کامل حذف می شوند و در چرخه درمان، به جز موارد استثنایی، کاغذ پذیرفته نمی شود.
در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی و مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.