×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر صد در صد سودآور است

گیلان پیام/ بهمن داراب زاده ؛ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: ظرفیت اسمی تولید انرژی برق در استان گیلان بیش از ۲۸۰۰ مگاوات می باشد اما عملا حدود ۲۴۰۰ مگاوات برق در استان تولید می شود.
وی افزود: برای جلوگیری از اعمال خاموشی به مشترکان محترم خانگی، شرکت برق منطقه ای گیلان تفاهم‌نامه هایی با مشترکان محترم صنایع سنگین استان گیلان منعقد کرده است تا در ساعات اوج مصرف برق، مصرف خود را به حداقل برسانند که خوشبختانه مشترکان سنگین شرکت همکاری خوب و ارزنده ای در این بخش داشتند که انشاالله پاداش همکاری به آنان پرداخت خواهد شد.
داراب زاده در خصوص افزایش تولید انرژی برق گفت: به منظور تولید حداکثری انرژی برق، برنامه تعمیرات اساسی نیروگاه های استان را در زمان غیر پیک تنظیم کردیم تا این نیروگاه ها بتوانند دز زمان پیک بار در مدار باشند و به تولید انرژی برق بپردازند. همچنین پروژه های بسیار خوبی را در بخش افزایش ظرفیت پست ها و خطوط در دست اجرا داریم که تعدادی از آن ها به مرحله بهره برداری نیز رسیده اند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در مورد انرژی های تجدید پذیر گفت: در بخش انرژی های تجدید پذیر و نو در استان گیلان، پتانسیل بسیار خوبی جهت احداث نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی بادی وجود دارد و از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کنیم.
وی افزود: از نظر انرژی خورشیدی نیز خوشبختانه در بخش جنوبی استان گیلان از منجیل تا لوشان ظرفیت بسیار خوب و استثنایی وجود دارد. به علت موقعیت ممتاز و ویژه استان گیلان در بخش انرژی بادی و خورشیدی، پذیرای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این بخش هستیم و سرمایه گذاران مطمئن باشند که سرمایه گذاری در بخش انرژی بادی و خورشیدی در استان گیلان بطور حتم و صد در صد سودآور است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.