×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
طرح نسخه الکترونیکی ، تجویزی دقیق و شفابخش و مطمئن ترین راهبرد برای ارتقاء نظام سلامت کشور و حوزه درمان در تامین اجتماعی

گیلان پیام/ در نشست مشترک مدیرکل این مجموعه با رئیس کانون بازنشستگان استان ، مهمترین اقدامات سازمان برای ایجاد رضایتمندی بیشتر در مخاطبان و روانسازی امور تشریح گردید .
علی حسین نژاد در این نشست با بیان اینکه راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان و اجرای طرح ۳۰۷۰ بمنظور کاهش و حذف مراجعات و فراهم نمودن امکان ارائه تعهدات و خدمات در بستر اینترنت از اقدامات شاخص صورت گرفته در سال گذشته بوده است افزود : اعمال متناسب سازی مستمریها طی دو مرحله در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و فروردین امسال از دیگر تلاشهای تامین اجتماعی برای کاهش دغدغه ها ، ایجاد آرامش خاطر و معیشت آسانتر بازنشستگان بوده که با رشد قابل ملاحظه دریافتی این قشر عزیز همراه میباشد بگونه ای که علاوه بر اعمال متناسب سازی در سال گذشته ، تنها در فاصله اسفند ۱۳۹۹ تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ شاهد رشد ۵۰ درصدی میزان مستمری ها هستیم که در تاریخ تامین اجتماعی بی سابقه می باشد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی از خردادماه سال ۱۳۹۹ ، توقف صدور دفترچه های درمانی از اسفندماه سال قبل و حرکت برای حذف دفترچه های درمانی و استقرار کامل طرح نسخه نویسی الکترونیک را تحولی بزرگ در حوزه درمان سازمان برشمرده و اظهار داشت : طرح نسخه الکترونیک بمنزله نسخه شفابخش و مطمئن ترین راهبرد برای ساماندهی نظام سلامت کشور و حوزه درمان در تامین اجتماعی میباشد که نتایج آن برای بیمه شدگان ، بازنشستگان و جتی جامعه پزشکی و مراکز درمانی ، داروخانه ها ، آزمایشگاهها و … طی ماههای اخیر ملموس بوده است .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست از پرداخت ۵۵۶ میلیارد تومان مستمری در فروردین ماه امسال خبر داده و اذعان داشت با اعمال تغییرات در احکام جدید برای گروههای غیرحداقل بگیر پیش بینی میگردد مستمری پرداختی استان در ماههای آتی به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برسد .
علی حسین نژاد خاطر نشان ساخت در سال گذشته حدود ۸۰۰۰ نفر با رشدی معادل ۶ درصد به جرگه مستمری بگیران پیوسته اند که بازنشستگان ۸۰ درصد این رشد را شامل میگردند . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.