×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مردم ما شایسته بهترینها هستند و وظیفه داریم مطلوبترین خدمات را به آنها بدهیم .

گیلان پیام/ عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در این نشست با اشاره به اینکه روابط عمومی ها ترسیم کننده عملکرد دستگاهها هستند اظهار داشت : رعایت سلیقه مخاطبان در گفتمان دوطرفه و دقت و وسواس برای ارائه درست دیدگاهها از وظایف خطیر حوزه روابط عمومی میباشد .
وی با بیان اینکه تدوین و تعریف راهبردی مناسب با نگاه و انتظار مردم برای هموار ساختن راه خدمت و تداوم مشارکت از اصول کار در روابط عمومی است افزود : علیرغم برخی نامهربانی ها ، ناملایمات و فشارهای ناشی از شرایط تحریم و اقتصاد ، تلاشهای زیادی برای خدمت رسانی به جامعه هدف در سالهای اخیر انجام شده که ثمره آن اتفاقات بسیار خوب میباشد و معتقدیم این حق مردم است که عملکردها به درستی به آنها انعکاس یابد .
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه روابط عمومی بعنوان چشم بینا و گوش شنوا و ویترین عملکرد مجموعه باید با سعه صدر و اهتمام و جدیت تمام در این مسیر گام بردارد و انتقال رویدادها و احصاء مشکلات و مطالبات را به درستی انجام دهد به نقش اصحاب رسانه و ضرورت تعامل و هم افزائی در این راستا و استفاده از ظرفیت این حوزه اشاره و از آن بمنزله یک اهرم در عرصه ارتباطات یاد نمود .
عباس علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی ۱۰ اداره و سازمان عضو شورای هماهنگی رفاه استان با اشاره به گستردگی ماموریتها ، وظایف و تنوع دامنه خدمات و مخاطبین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، ایجاد شفافیت در ارائه خدمات را یکی از شاخص ترین اقدامات این وزارتخانه در سالهای اخیر برشمرده و خاطر نشان ساخت : کاهش زمان رسیدگی و میزان مراجعات به دستگاههای عضو ، افزایش خدمات غیرحضوری ، اعطای تسهیلات مختلف و … از جمله فعالیتهای بارز وزارتخانه است که باید مردم از آنها مطلع باشند .
وی با آرزوی تداوم پیشرفتها با ضرب آهنگی بهتر و گشایش های اقتصادی بیشتر برای مردم ، خواستار اطلاع رسانی خدمات به جامعه گردیده و اذعان نمود : مردم ما شایسته بهترین ها هستند و وظیفه داریم مطلوبترین خدمات را به آنها بدهیم و اگر کارهای انجام شده به درستی به مردم انتقال داده شود کافی است .
مدیرکل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان با تاکید بر خدمت بی منت بعنوان یک اصل در حوزه وزارتی ، استفاده از پتانسیل و ظرفیت های بهره گیری نشده گسترده در دستگاههای عضو را یک الزام جهت بهبود امور دانسته و اظهار داشت : بکارگیری مطلوب امکانات ، شناسایی بسترهای اثرگذار در اطلاع رسانی ، استفاده از فضای مجازی و همپوشانی اخبار و رویدادهای مهم ادارات عضو شورا توسط سایر دستگاهها میتواند در جهت نیل به اهداف و کارآمدی مفید واقع گردد .
در پایان این نشست برنامه ریزی جلسات ماهانه ، محورهای شاخص فعالیتها و … توسط شرکت کنندگان مورد تبادل نظر قرار گرفت . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.