×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
خدمات الکترونیکی شهرداری ها ،برنامه ریزی برای حفظ آثار تاریخی شهر و توسعه گردشگری شهری باید مورد توجه قرار گیرد

گیلان پیام/ نقی هدایتی کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت گفت: فوق لیسانس مدیریت ورزشی هستم .مدیر تربیت بدنی سپاه قدس گیلان بودم.۷سال رئیس هیأت کشتی گیلان بودم.هم چنین رئیس کمیته فوتبال ساحلی بودم.سرپرست باشگاه فوتبال پگاه گیلان بودم که متاسفانه بر اثر بی مبالاتی مسئولان از آن تیم خداحافظی کردم.
نقی هدایتی در ادامه روحیه مردمی و شهامت رک گویی را از مشخصه های بارز خود بر شمرد و گفت: سلامت مالی و اخلاقی،دفاع از ارزش های انقلاب و نظام ،شناخت مشکلات شهر و دفاع از حقوق مردم از جمله خصوصیات اخلاقی من است که دغدغه ورود به شورا شهر را سبب شده است.
وی در ادامه افزود: شورای شهر باید ،شورای مردم شهر ،باشد.
ششمین کاندیدای شورای شهر رشت در ادامه عنوان کرد: شورای برنامه محور،متخصص،متعهد،مجرب،با انگیزه و هم گرا کلید توسعه شهر رشت است.
وی افزود:اعضای شورای شهر باید همواره منافع عمومی مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.
نقی هدایتی در ادامه اظهار داشت: مردم باید عملا احساس کنند که شورای شهر در زندگی آنان نقش دارد.
وی افزود: من به اکثر محلات شهر رشت رفتم ،شورای ششم باید به دلایل مختلف اجتماعی و فرهنگی و امنیتی برای همه محلات شهر برنامه ریزی کند.
نقی هدایتی در ادامه تصریح کرد: نظام برنامه ریزی و تدوین سند جامع توسعه شهر باید مورد تأکید قرار گیرد.
وی هم چنین گفت: شهر رشت مشکلات انباشته فراوانی دارد و برای این که شهر را برای سکونت شهروندان به سطح مناسبی برسانیم باید چند هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت افزود: محدوده بافت فرسوده رشت بیش از ۲۰ درصد از جمعیت کل شهر رشت و بیش از ۱ هزار هکتار را شامل می شود.
وی در ادامه با اشاره به معضل ترافیک گفت: خیابان های شهر رشت کشش این همه خودرو را ندارد.
نقی هدایتی افزود: در حوزه مدیریت پسماند ؛سراوان ،گوهر رود ،زرجوب و عینک تبدیل به معضل خطرناک و مشکل اساسی شهر شده است.
وی در ادامه با اشاره به ساخت و سازهای غیر قانونی عنوان کرد: سوداگران زمین و مافیا بدون اخذ پروانه ساختمانی در حاشیه شهر رشت اقدام به تفکیک غیر قانونی اراضی کشاورزی و ساخت وسازبا استحکام نازل می کنند.
نقی هدایتی هم چنین گفت: نباید به بهانه افزایش درآمد در شهرداری شهر فروشی شود و اصول و معیارهای شهر سازی زیر پا گذاشته شود.
وی افزود: شورا مسئول ادامه وجود بخش مهمی از بودجه غیر نقدی فسادزا و فساد اداری و ارتشاء در سیستم شهرداری رشت است.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت هم چنین گفت: استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری ها ،برنامه ریزی برای حفظ آثار تاریخی شهر رشت و توسعه گردشگری شهری باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: عدم رعایت شاخصه ها،لابی ها و فشارها و گرایشات فردی در انتخاب شهردار باعث بی ثباتی در مدیریت شهری و آسیب بیشتر می شود.
نقی هدایتی میراث ۵ دوره مدیریت شهری رشت را وجود ۵ چالش بزرگ در شهر بر شمرد و تأکید کرد:توسعه نیافتگی شهر،مشکلات زیست محیطی و ترافیک،بودجه شکننده ،خدمات شهری ضعیف و ناعادلانه و حاشیه نشینی و بافت فرسوده آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.