×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
هدفم خدمت به مردم است

گیلان پیام/ مهدی رشاد کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت : پتانسیل بسیاری خوبی در شهر رشت چه از نظر نیروی انسانی و جوانان نخبه و متخصص و چه از نظر بافت محیطی و جغرافیایی وجود دارد و متاسفانه از این ظرفیت ها بهره گیری نمی شود .
وی افزود : در بسیاری از مواقع فرصت سوزی می شود و اجازه می دهیم که افراد غیر بومی که فاقد کارنامه اجرایی هستند در این شهر ارتقا یافته و رشد کنند.
رشاد اضافه کرد : با وجود نیروهای قوی و بزرگانی که عضو شورای شهر رشت بودند در چهار سال گذشته ،مشاهده نکردیم که ثبات در مدیریت شهری ایجاد شود .یکی از وظایف مهم اعضای شورا انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد وی در هر شهری می باشد و نباید یک عضو شورا فکر خود را معطوف عزل و نصب ها کند.
وی با اظهار تاسف از تنزل جایگاه مدیریتی ادامه داد : متاسفانه شاهد هستیم که مدیران ،نمایندگان و حتی اعضای شورا از جایگاه مدیریتی خود که شان برجسته و حدود اختیارات مشخصی دارند دور شده اند و این موارد واقعا جای نقد دارد.
وی با بیان اینکه اعضای شورا فعالیت های مثبتی نیز داشته اند ، گفت : متاسفانه فعالیت های مثبت در اقلیت قرار گرفتند و عملکرد منفی آنان برجسته تر شد و نتوانستند آنگونه که باید شورا و بدنه مدیریت شهری را پیش ببرند و هدایت کنند.
رشاد خاطر نشان کرد : اگر در طی مدت چهارسال یک شهردار بومی در راس مدیریت شهر رشت بود به مراتب شاهد تغییرات بهتری در شهر بودیم و شهروندان نیز از این ثبات لذت می بردند.شهرداری رشت در این چند سال به یک آزمایشگاه تبدیل شده بود که هر فردی در آنجا به نوعی آزمون و امتحان خود را پس می داد.
وی تصریح کرد : همه باید دست به دست هم دهیم تا شهر رشت را از منجلابی که در آن گرفتار شده نجات دهیم .
وی با بیان اینکه اعضای شورا پس از انتخاب باید با شهرداران مناطق به صورت میدانی و مداوم در محلات حضور یابند ، گفت : حضور اعضای شورا و گوش کردن به درد دل مردم و حل مشکلات آنان موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد.
رشاد با اشاره به معضل رودخانه های گوهر رود و زرجوب گفت : حل مشکل رودخانه ها نیازمند عزم ملی است و باید نمایندگان مجلس در این حوزه ورود کنند .
وی با اشاره به وظایف اعضای شورا ادامه داد : هر فردی که با رای شهروندان به پارلمان شهری ورود می کند در چارچوب قانون وظایفی دارد و البته مردم نیز انتظاراتی از یک عضو شورا در حیطه های مختلف دارند .به عقیده بنده یک عضو شورا به جای دخالت در تعاملات شهرداری ارتباطات خود را با سایر نهادها و دستگاههای اجرایی قوی تر کند.
رشاد با بیان اینکه شهر رشت نیازمند ارتقای حوزه فرهنگی و ورزشی است ، اظهار داشت : شهر رشت دارای پتانسیل های زیادی در بخش فرهنگی و ورزشی است اما متاسفانه در این بخش بسیار عقب مانده و نیازمند عزم جدی می باشد .
رشاد تاکید کرد : ما باید کارگروههای تخصصی در شورا داشته باشیم چون سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت به تنهایی نمی تواند فرهنگ و ورزش شهر رشت را پوشش دهد چون احساس بنده این است که در شهر رشت نشاط و پویایی لازم سالهاست که نداریم و شادابی خاص را در رشت نمی بینیم . برخی مواقع البته مراسم و آئین هایی برگزار می شود اما جوابگوی مردم خوب این شهر نیست.
وی تاکید کرد : وام دار هیچ حزب و جناحی نیستم و کاندیدای مستقل می باشم و هدفم خدمت به مردم است و امیدوارم که بتوانم گوش شنوایی برای درد دل و مشکلات مردم باشم و آن معضلات را حل نمایم و با همراهی سایر اعضای شورا فعالیت کنم و وامدار هیچ پیمانکار و اسپانسر خاصی نیستم و در این حیطه ورود نکرده ام .
گفتنی است مهدی ( فرزان ) رشاد مشاور و رییس دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشد و تدریس در دانشگاه پیام نور ، تدریس در دانشگاه غیر انتفاعی قدر و کوشیار رشت ، نایب رییس شورای اسلامی شهرستان رشت ، رییس شورای اسلامی شهر کوچصفهان در دوره چهارم ،رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان رشت را در کارنامه کاری و اجرایی خود دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.