×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به مشترکین

گیلان پیام/وی خاطر نشان کرد: در آغاز فصل هرسال و بمنظور پیشگیری از بروز مشکلات عدیده و خاموشی های گسترده در سطح استان ، تفاهم نامه های همکاری با مشترکین در تعرفه های معین بویژه صنایع سنگین استان منعقد می گردد تا در ساعات اوج مصرف و با همکاری مشترکین مذکور ، پیک مصرف برق استان تا حد زیادی کاهش می یابد.
هنرمند گفت: طی تفاهم نامه های ذکر شده در سال ۹۹ ، ۵۶۲۴ تفاهم نامه با مشترکین منعقد گردید که از این تعداد ۲۲۲۵ مشترک با توزیع برق گیلان همکاری کردند بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به این مشترکین در قالب تخفیف بهای برق مصرفی اختصاص یافت .
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در نتیجه عقد تفاهم نامه ها و همکاری های صورت پذیرفته در سال ۹۹ مجموعا ۱۰۵ مگاوات کاهش مصرف برق در استان بوقوع پیوست و در سالجاری نیز تا کنون ۹۳۸۲ تفاهم نامه با مشترکین در تعرفه های مختلف انعقاد پذیرفته است.
وی اظهار داشت: باتوجه به محدودیت های شدید تولید برق در نیروگاههای برق کشور و برخی مشکلات ازجمله کاهش بارش ها و کاهش میزان تولید برق در نیروگاههای برقابی به میزان ۴۰۰۰مگاوات ، افزایش زودرس دمای هوا و بالارفتن مصرف برق درکل کشور ، درکنار افزایش ۱۱درصدی مصرف در استان نسبت ماه مشابه در سال گذشته و هم چنین تعیین میزان سقف مصرف برای هر استان ضرورت مدیریت مصرف در فصل گرم پیش رو، بیش از هر زمان دیگر حایز اهمیت است و بدیهی است بدون همراهی مشترکین محترم گذر از پیک بار تابستان امکان پذیر نمی باشد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین گفت: هدف اصلی و نهایی شرکت توزیع برق استان گیلان جلب رضایت مشترکین محترم است تا در طول سال بتوانند از نعمت روشنایی برق بدون کمترین مشکل بهره مند شوند.
وی در انتها تاکید کرد: با توجه به این که مراکز غیرقانونی استخراج رمزارز به دلیل مصرف بیش از اندازه برق ، سبب تخریب شبکه می شوند، نسبت به کشف و جمع آوری این مراکز اقدام خواهد شد و افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند، تا ۱۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد ضمن اینکه اینکار از طریق سامانه ۱۲۱ امکان پذیر است و البته نام این افراد محرمانه خواهد ماند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.