×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برقراری عدالت محوری در مناطق مختلف شهر رشت / حداقل های رفاهی شهری مناطق کم برخوردار

گیلان پیام/ محمد علی (پیمان) رفعتی ساجدی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت : بنده با توجه به حیطه کاری خود با حوزه شهری و معضلات شهر رشت آشنایی دارم و هدف و انگیزه ام از ورود به شورا با توجه به توانایی خود و تعامل سایر اعضا انشاالله خدمت رسانی به مردم و مرتفع کردن مشکلات شهر رشت و جبران کاستی ها می باشد .
ساجدی خاطر نشان کرد : هدفم برای ورود به شورا برقراری عدالت محوری است و به دنبال حواشی و مسایل حاشیه ای نیز نیستم .
وی با بر شمردن اهداف کاندیداتوری خود اضافه کرد : نظارت واقعی به امورات شهری و مدیران شهرداری ، بحث دفاع از حقوق کارگران و قشر زحمتکشی که اکنون در سیستم شهرداری در بخش ها و مناطق مختلف شهر در حال خدمت رسانی هستند از دیگر اهداف بنده برای ورود به شورا است.
وی با اشاره به شعارها و وعده‌های انتخاباتی برخی از کاندیداها گفت : شورای شهر قانون و چارچوب خاصی دارد و هر فردی که به عنوان یک عضو وارد شورا می شود محدوده اختیاراتی دارد و کاندیداها باید با توجه و آگاهی از آن اختیارات وعده و وعید دهند.
وی ادامه داد : شهروندان باید آگاه به این امر باشند که کاندیدایی که وعده هایی را بیان می کند آیا در چارچوب اختیارات آن فرد است و یا اینکه تنها به دلیل اخذ رای از شهروندان این شعارها مطرح می شود .
۳۴ بند جز وظایف اعضای شوراست و نظارت و تعامل با شهردار و مدیریت شهری جز وظایف شورا می باشد .
ساجدی ادامه داد : سنجیدن توانمندی فرد برای شهردار شدن از وظایف شورا است و نباید شخصی از سوی شورا انتخاب شود که سفارشی باشد و بعدها نه تنها از مشکلات شهر کم نشود بلکه بر معضلات شهری افزوده نیز شود .
ساجدی با اشاره به بحث ترافیک شهری و لزوم بازگشایی و تغییرات در معابر رشت گفت : با توجه به حجم خودروهایی که به شهر اضافه شده و ترافیک شهری ، هنوز خیابانهای یک طرفه رشت تعیین تکلیف نشده اند .در برخی از خیابانها سرعتگیرهایی نصب شده که با هیچ نظر کارشناسی سازگاری ندارد و در کل شهر رشت از نظر بحث ترافیکی و حمل و نقل دارای مشکلات زیادی است.
محمد علی ( پیمان ) رفعتی ساجدی دارای مدرک کارشناسی مهندسی ایمنی محیط زیست ( HSE) می باشد و دبیر اسبق انجمن ورزش های هوایی استان گیلان ، مدیر عامل شرکت امدادرسان گیل ( ناجی) ، مدیر تشریفات ناجی ( حفاظت از شخصیت ها برگزاری همایشها و جشنواره ها ) ، مدیر موسسه حقوقی و داوری یاران متمدن صلح و مدیر آموزشگاه سینمایی گنجینه هنر ، کارگردان و مستند ساز تلویزیونی و رسانه ای بنیاد شهید ( ساخت برنامه های راویان نور و روایت عشق مربوط به جمع آوری آثار شهدای گیلان ، برنامه تلویزبونی پلیس ( برنامه ” ما ، شما ، امنیت ” ، ” حافظان امنیت ” و …)، معاون اسبق عملیات امداد و نجات s.o.s گیلان ، نماینده حقوقی اسبق شرکت بهره برداری و آبیاری گیلان ، موسس نخستین تاکسی بیسیم دیجیتال رشت جز سوابق کاری ساجدی می باشد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.