×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل آبفای گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش گیلان پیام/ در نشست مدیرعامل این شرکت با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، تکمیل پروژه آبرسانی به منطقه آزاد و همچنین تأمین آب روستاهای اطراف منطقه آزاد از طریق تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بررسی شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با بیان نحوه تأمین آب شرب واحدهای مسکونی و تجاری منطقه آزاد انزلی، به بهبود وضعیت آبرسانی روستاهای اطراف این منطقه اشاره کرد و افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی، راهکارهای افزایش ظرفیت آبرسانی به منطقه آزاد مورد بررسی و در دستورکار قرار خواهد گرفت.

در این نشست که جمعی از معاونین شرکت آبفای گیلان نیز حضور داشتند، افزایش ظرفیت تأمین آب منطقه آزاد انزلی با توجه به افزایش تعداد متقاضیان و مصرف کنندگان مطرح و مقرر شد موضوع از سوی معاونت بهره برداری و توسعه آب مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شد، آبرسانی به فاز جدید صنعتی در منطقه آزاد انزلی، پس از اعلام حجم آب مورد نیاز توسط آن سازمان، در دستور کار شرکت آبفای گیلان جهت تأمین و توزیع آب قرار خواهد گرفت.

آبرسانی به روستاهای اطراف منطقه آزاد انزلی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که با بررسی وضعیت روستاها، نسبت به تأمین آب مورد نیاز از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان و مجتمع های آبرسانی روستایی اطراف منطقه، نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام می شود.

در پایان مقرر شد در قالب گروه کارشناسی ضمن بررسی مشکلات شبکه فاضلاب و همچنین تصفیه خانه فاضلاب منطقه آزاد انزلی، شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب منطقه آزاد انزلی را بر عهده گیرد.

علی اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این دیدار نسبت به تکمیل و بهره برداری از پروژه آبرسانی منطقه آزاد با توجه به راه اندازی فاز جدید صنعتی در این منطقه، جهت خدمت رسانی به واحدهای تجاری و مسکونی آن حوزه تأکید نمود ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.