×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
گیلان روابط عمومی برتر ادارات کل ورزش و جوانان کشور شد

گیلان پیام/ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، با توجه به بررسی گزارش عملکرد روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ، گیلان بعنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد.
این ارزیابی با توجه به مستندات ارسالی استانها در شاخصهای اعلام شده از سوی وزارت از جمله تولید محتوای ملی ، ارتباط با رسانه ها ، فعالیت در فضای مجازی ، ارتباطات درون و برون سازمانی ، نظر سنجی، به روز رسانی اخبار و اطلاعات، سرعت ، دقت ، شفافیت در ارسال اخبار ، بهره مندی از تکنولوژی های رسانه ای ، استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان، بوده است .
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، ضمن تبریک این موفقیت اعلام کرد : برای معرفی استان برتر ، اداره ارتباطات و رسانه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حدود ۴ ماه عملکرد روابط عمومی های ۳۱ استان را مورد بررسی قرارداد .
مرتضی ورزلدوست مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، از حبیب اله محمدپور ، لیلا پیربازاریان و ساعی تابان همکاران این روابط عمومی ، روابط عمومی های ادارات و هیئتهای ورزشی و خصوصاً رسانه های گیلان برای این موفقیت تقدیر و تشکر کرد .
وی تصریح کرد : بی شک اگر حمایتها ، همکاری و زحمات مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، معاونین و تمامی همکاران در سراسر استان نبود ، اینچنین موفقیتی اتفاق نمی افتاد و از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.