×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه‌های روز قدس توسط شهردار رشت تشریح شد

گیلان پیام/ سید محمد احمدی شهردار رشت در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تشریح برنامه‌های شهرداری برای روز جهانی قدس اظهار داشت: شهرداری رشت امسال برای روز جهانی قدس برنامه‌های بسیار متنوعی را تدارک دیده است.
شهردار رشت شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با وجود تمام محدودیت‌هایی که برای قطع زنجیره شیوع کرونا وضع شده باید بتوانیم به نوعی نسبت به بزرگداشت روز جهانی قدس و حقانیت ملت مظلوم فلسطین اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه مردم گیلان و به ویژه شهر رشت همواره در چنین صحنه‌هایی حضور پرشور دارند ابراز داشت: شهرداری رشت فضاسازی‌های گسترده محیطی را برای پاسداشت روز جهانی قدس در دستور کار خود قرار داده است.
احمدی از برگزاری جشنواره شعر قدس با همت شهرداری رشت خبر داد و اضافه کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و اکران آثار برگزیده کارگاه‌های هنری مشق نور از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده شهرداری رشت برای روز جهانی قدس است.
شهردار رشت اذعان کرد: با هماهنگی‌هایی که انجام شده برنامه زنده صوتی به مناسبت روز جهانی قدس در پیاده راه فرهنگی شهر رشت اجرا می‌شود.
احمدی یادآور شد: اکران تولیدات فرهنگی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، موشن گرافی و پخش کلیپ‌ از دیگر برنامه‌هایی است که شهرداری رشت برای روز جهانی قدس تدارک دیده است.
شهردار رشت در ادامه عنوان کرد: بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز روز جهانی قدس روزی بسیار مهم تلقی می‌شود و دشمنان هم از این موضع مردم ولایتمدار ایران اسلامی آگاه هستند.
وی تصریح کرد: در سال ۵۸ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.
شهردار رشت با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های روز قدس در واقع لبیک به ندای الهی امام(ره) است اظهار داشت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان، سرزمین فلسطین و مردمانش هرگز از ذهن و اندیشه مسلمانان جهان محو نمی‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.