×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

گیلان پیام/ نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونان، جمعی از مدیران و همچنین روسای بیمارستان‌ها سراسر استان و مدیران شبکه های بهداشت و درمان به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: علی رغم تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت در استان، متاسفانه عده ای از مردم، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این موارد باید به صورت مستمر مورد تذکر قرار بگیرد تا شاهد کاهش بار بیماری باشیم.
وی با اشاره به پرداختی های معوقه پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: خوشبختاته توانسته ایم سهم بالایی از معوقات پرسنلی و غیر پرسنلی را پرداخت کنیم و در این راستا، به زودی تمام بدهی های پرسنلی دانشگاه تا پایان سال ۹۹ و سایر بدهی ها تا پایان سال ۹۸ پرداخت می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر علیه کرونا ویروس، اظهار داشت: باید نظارت ها بر انجام مستمر واکسیناسیون اعمال شود و این مهم تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس ادامه یابد.
دکتر سالاری در پایان، بر لزوم ارائه خدمات بهداشت درمانی به صورت مستمر و بدون وقفه در استان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به ورود چندین دستگاه سی اسکن در بیمارستان های استان طی ماه های اخیر، کادر درمان به ویژه رادیولوژیست ها و دستیاران در نوبت عصر باید در مراکز دانشگاهی حضور داشته باشند و ضمن کاهش زمان انتظار مراجعان، به مردم خدمت رسانی کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.