×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت درگذشت سردار حق بین

به گزارش گیلان پیام ،روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در پیام دکتر رضا مسرور آمده است: «درگذشت سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج محمدعلی حق بین موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

مجاهدت های سردار حق بین در سالیان دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های گوناگون به ویژه به عنوان هم رزم سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست های تکفیری در عراق و سوریه فراموش نشدنی است.

اینجانب درگذشت این سردار رشید را به عموم ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس گیلان، همرزمان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی را برای آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان خواستارم.»

گفتنی است سردار محمدعلی حق بین یکی از فرمانده‌های سپاه قدس گیلان و مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز پس از تحمل عوارض ناشی از بیماری کرونا به دیار حق شتافت.

سردار حق بین پس از فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان به عنوان مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد، این فرمانده گیلانی از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان مطرح مقاومت در سوریه و عراق نیز بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.