×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان :  اعزام ۲۵ هزار دانش آموز گیلانی با کاروان های راهیان نور تا پایان امسال

آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در نشست مشترک قرار گاه راهیان نور دانش آموزی گیلان گفت : پارسال ۱۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند و پیش بینی می شود امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق جنگی اعزام شوند .به گزارش گیلان پیام به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، مهدی حاجتی در این نشست گفت : گیلان در زمره استان های برتر در اعزام دانش آموزی راهیان نور است و برای تداوم این حرکت مبارک باید از همه ظرفیت نهادها و دستگاههای مختلف استفاده شود . وی افزود : دانش آموزان حاضر در این اردوهای معنوی پیام آوران فرهنگ جهاد و شهادت برای دیگر دانش آموزان خواهند بود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان متذکر شد : اعزام کاروان های راهیان نور یک کار ملی، فراجناحی و ارزشی است و این حرکتی است که با آن می توانیم ارزش های دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم .

در ادامه این نشست سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان گفت : به برکت خون شهدا استقبال از کاروان های راهیان نور گسترده تر از همیشه در حال انجام است و تامین امنیت سفر دانش آموزان از اولویت های این سفر معنوی است . وی از مدیران آموزش و پرورش خواست که با حضور در مناطق جنگی انگیزه دانش آموزان را در انجام این سفر روحانی دوچندان کنند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.