×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت نقش‌آفرینی بنیاد مستضعفان در اجرای فعالیت‌های تولیدی در گیلان

گیلان پیام/ دکتر ارسلان در مراسم نمادین واگذاری اسناد املاک موسوم به اراضی علوی و شبه علوی استان به تعدادی از واجدان شرایط اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای اجرای اهداف تشکیل این نهاد انقلابی و نیز تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، تاکنون اقدامات ارزشمندی را به ثمر نشانده است.

وی به واگذاری رایگان هفت هزار و ۹۹ سند املاک اراضی موسوم به علوی و شبه علوی به میزان بالغ بر دو میلیون و ۱۶۴ هزار متر مربع به واجدان شرایط از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا زمان حاضر اشاره و اضافه کرد: این اقدام معنوی و ارزشمند، نشان از پیوند ناگسستنی مردم و مجموعه نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه انتظاراتی از همه دستگاه های اجرایی و نهادها برای تحقق شعار راهبردی سال ۱۴۰۰ وجود دارد، گفت: براین مبنا شناسایی تمامی ظرفیت ها و چالش های موجود از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان به دیدار هفته گذشته خود با رئیس بنیاد مستضعفان در جهت استفاده بهینه از ظرفیت املاک و اراضی در اختیار این مجموعه برای اجرای طرح زراعت چوب و نیز فعالیت های تولیدی دیگر اشاره و ابراز امیدواری کرد که اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان، در مسیر افزایش مشارکت در تولید ، تثبیت و توسعه اشتغال استان در سال جاری بیش از گذشته نقش آفرینی داشته باشد.

دکتر زارع ارتقاء سطح معیشت و درآمد اقشار نیازمند جامعه را از موضوعات مورد تأکید بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام اسلامی عنوان و هر اقدامی در این راستا را ارزشمند توصیف کرد و افزود: فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها  و همچنین دستگاه های بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان، برای تحقق اهداف تعیین شده در سال جاری همراهی و اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان این مراسم در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی؛ اسناد واگذاری شده املاک به صورت نمادین به پنج نفر از مالکان توسط استاندار گیلان تحویل داده شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.