×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز اجرای پویش ملی آجرهای مهربانی با هدف ساخت مدرسه در ماه مهمانی خدا


گیلان پیام/ مهندس علی دقیق افزود : در اجرای این پویش علاقمندان در گیلان برای مشارکت در امر خیر مدرسه سازی حتی به اندازه هزینه یک آجر می توانند به سامانه www.ajorBajor.ir و یا “مهر مدرسه” http://MehreMadrese.ir مراجعه و استان گیلان را انتخاب کرده و پس از اهدای کمک، پوستری هم با عکس خود یا افراد خانواده شان دریافت کنند.
وی ضمن قدردانی از حمایت های مردم گیلان از آموزش و پرورش و توسعه فضاهای آموزشی ایمن اضافه کرد: مردم این استان با کمک های خود در امر مدرسه سازی اجازه نمی دهد حسرت داشتن فضای آموزشی مناسب در دل‌ فرزندانشان بماند.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه آینده فرزندان ما به همت بزرگ مردان و زنان این سرزمین، درخشان خواهد بود، خاطر نشان کرد: ماه مهربانی خدا فرصت مغتنمی ‌است که بتوان با دستان پر مهر و با سخاوت، گل لبخند بر لب دانش آموزان و آینده سازان نشاند.
وی با اشاره به اجرای موفق ۲ پویش” آجر به آجر ” و ” من مادرم، بچه های ایران فرزند من” در گیلان بیان داشت: مردم فرهنگ دوست استان با مشارکت حماسی در این ۲ پویش، عزم و اراده خود را نسبت به سرنوشت آینده سازان این دیار بزرگ به نمایش گذاشتند.
وی از همراهی و حمایت های استاندار گیلان، تمامی مسئولان کشوری و لشکری، روحانیت معظم، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، مجمع خیرین مدرسه ساز استان، کارکنان اداره کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش، روسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان، فرهنگیان مدیران و عوامل اجرایی مدارس، دانش آموزان و خانواده های آنان به ویژه همراهی اصحاب رسانه در اجرای موفق دو پویش یاد شده قدردانی کرد.
گفتنی است استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.