×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید سرزده رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستانهای غرب گیلان

گیلان پیام ، در پی آغاز موج چهارم شیوع  بیماری کووید۱۹ در کشور و افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان گیلان و ضرورت آماده باش تمامی بیمارستانهای گیلان برای ارائه خدمات درمانی، دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، شامگاه پنجشنبه(۱۹ فروردین )  و روز   جمعه( ۲۰ فروردین ماه)؛ ضمن بازدید از بیمارستانهای شهیدبهشتی بندرانزلی، شهدای رضوانشهر، شهید بهشتی آستارا ، شهید نورانی تالش و رسالت ماسال، با حضور در بخش های مختلف  این مراکز درمانی، روند ارایه خدمات درمانی و وضعیت رسیدگی بیماران به ویژه بیماران کووید۱۹ را مورد بررسی قرار داد.

دکتر سالاری در این بازدیدها،  ضمن گفتگو با کادر درمانی و پرستاری، از مجاهدت های کادر بهداشت و درمان به ویژه در ایام بحران کرونا تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر لزوم فراهم کردن ملزومات حفاظت فردی به میزان لازم و  بیش از نیاز کادر درمان در این مراکز تاکید کرد.

بازدید از مرکز ویژه خدمات بیماری های حاد تنفسی آستارا و مراکز خدمات جامع سلامت  شهری و روستایی لیسار و حویق تالش از دیگر برنامه های حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستانهای غرب گیلان بود.

دکتر سالاری در حاشیه این بازدیدها ، با توجه به وضعیت قرمز در اکثر شهرهای استان و  محدودیت ظرفیت تخت های بیمارستانی و نیروهای کادر درمانی و پرستاری، از شهروندان گیلانی خواست  با رعایت پروتکل های بهداشتی،  جلوگیری از ترددهای غیرضروری و شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی ها، کادر بهداشت و درمان استان را یاری کنند.

گفتنی است؛ در بازدید از بیمارستانهای شهید نورانی تالش،شهدای رضوانشهر و رسالت ماسال، دکتر حسن محمدیاری – نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.