×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مراسم اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدیدسال ۹۴

علوم

مراسم اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدیدسال ۹۴ ، با حضور ریاست دانشگاه، معاونین، مسئول نهاد رهبری ، رییس مجمع نمایندگان استان، سه تن از نمایندگان مجلس، مدیران ستادی، روسای دانشکده ها، اساتید  و دانشجویان ورودی جدید ۹۴، برگزار شد.به گزارش گیلان پیام، در این مراسم دکتر برزیگر ریاست دانشگاه ضمن عرض تسلیت جانباختگان حجاج بیت الحرام اظهار داشت: این حادثه نه تنها برروح و روان مردم ایران اثر گذار بود، بلکه بار منفی آن در ناپایدار بودن جهان هستی موثر است. وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مقدم دانشجویان جدیدالورود را به دانشگاه تبریک گفت و افزود: دانشگاه، پایان راه نیست بلکه آغازی است برای کسب تجربه بیشتر . ریاست دانشگاه با بیان اینکه ایمان ، اعتقاد ، فروتنی و تواضع  در کنار کسب علم ، لازمه موفقیت است ، خاطر نشان کرد: برای ارتقاءمعنوی  و نزدیکی به خداوند، باید از پنج صفت ناخوشایند دوری کرد. خشونت، شهوت، طمع، وابستگی و خودستایی از صفاتی هستند که انسان را از رسیدن به هدف متعالی باز می دارند.

دکتر برزیگر با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، این طرح را مانند قالب طلا باارزش  و ماندگار دانست و افزود: از تمامی مسئولین استان، بویژه نمایندگان مجلس که در اجرای این طرح در استان گیلان کمکهای شایان توجهی کردند تشکر میکنم .

دکتر میری معاون فرهنگی دانشجویی نیز ضمن خیرمقدم دانشجویان جدید، از زحمات ریاست دانشگاه جهت ارتقای بهداشت و درمان استان تقدیر کرد و کسب تندیس استاد فرهیخته در هفدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق را تبریک گفت و آنرا افتخاری برای استان گیلان دانست . وی با اظهار تاسف از  فاجعه منا که منجر به شهادت جمعی از زائران شد،  اظهار داشت: ضعف مدیریت توسط حکومت صهیونیستی آل سعود منجر به این ضایعه اسفناک شد.

دکتر میری،  دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی گیلان را حدود پنج هزار نفر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۱۰ عضو هیئت علمی و ۱۶ استاد در ۷ دانشکده ی  پزشکی، پرستاری مامایی رشت، داروسازی، دندانپزشکی، بهداشت، پرستاری مامایی پیراپزشکی  شرق گیلان و پردیس انزلی در حال تدریس به دانشجویان عزیز هستند.

دکتر مهرابیان رییس دانشکده بهداشت، دیگر سخنران این مراسم، بهترین عمل را پس از توکل به خداوند ، هدف گزینی دانست و افزود: انتخاب زمان مناسب ، توجه به سلامت جسم و روان، استفاده از اساتید مشاور و بهبود مهارتهای ارتباطی راه رسیدن به مرز بالندگی است  و این امر  نیاز به ممارست، تلاش و کسب مهارت های زندگی دارد.

دکتر قربانی رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم آستانه،  با بیان اینکه دانشجویان موفق دانشجویانی هستند که ارتباط تنگاتگ با اساتید دارند، اظهار امیدواری کرد : دانشجویان با استفاده از ظرفیت های دانشگاه و اساتید و با تلاش و پشتکار بتوانند نیروهای اثر گذار برای کشور باشند. دکتر قربانی طرح تحول نظام سلامت را که با تعامل  دولت و مجلس  توانست منجر رضایتمندی مردم از بهداشت و درمان گردد، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.

مهندس جعفر زاده و مهندس کوچکی نژاد نمایندگان مردم رشت ، سرهنگ جعفری معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی و نمایندگان تشکل های اسلامی  از دیگر سخنرانان این مراسم بودند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.