×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
با تفکر نو باید بر اهداف و برنامه های عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰ تمرکز داشته باشیم

به گزارش گیلان پیام،سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش ارزنده همکاران شرکت طی سال گذشته تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ به منظور ارتقاء سطح خدمات به مشترکین، گام های موثری برداشته شد و طرح های خوبی به بهره برداری رسید که مهمترین آن، بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در قالب پویش #هر هفته_ الف_ ب_ ایران بود.
وی در ادامه گفت: در اولین سال یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان با چالش های زیادی مواجه بودیم و خدا را شاکریم که با اتحاد و همبستگی بر این مشکلات فائق آمدیم و در خدمات رسانی وقفه ای ایجاد نشد.
مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه برنامه های سال گذشته باید تقویت شود و استمرار یابد، افزود: با توجه به علم و تجربه بیشتر، با تفکرات نو برای اتفاقات جدید باید برنامه ریزی کرد و بر برنامه های عملیاتی و اهداف شرکت تمرکز داشت.
مهندس حسینی با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت خدماتی است، تصریح کرد: خدمات رسانی به مردم فارغ از هر گونه نگرش های سیاسی باید انجام پذیرد.
وی همچنین اظهار داشت: اقدامات موثر مدیران باید در بودجه شرکت دیده شود و اثرات ناشی از کاهش هدررفت آب، شناسایی انشعاب های غیرمجاز و هر اتفاق مثبت دیگری در شهرستان ها باید در بودجه مشاهده شود و با همکاری و همدلی مجموعه کارکنان شرکت، هر ماهه شاهد افزایش ۱۰ درصدی بهره وری باشیم.
مدیرعامل آبفای گیلان همچنین بر ارتقاء و تعالی شرکت به صورت گام به گام تأکید کرد و افزود: هر روز باید یک گام اساسی در راستای انجام رسالت شرکت برداریم و مهمترین آنها توزیع آب با کیفیت و فشار مناسب در سطح استان و ارتقاء و بهبود شرایط تصفیه خانه های فاضلاب و تصفیه فاضلاب می باشد.
کنترل کیفیت آب بصورت مستمر از دیگر تأکیدات مدیرعامل آبفای گیلان در این نشست بود و خاطرنشان کرد: حذف پمپ های مستقیم بر روی شبکه توزیع آب باید در سال جدید بصورت جدی پیگیری شود و نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این مهم اقدام شود.
مدیرعامل آبفای گیلان رعایت اصول ایمنی در کار را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: رعایت نظم و انضباط مالی و اداری نیز باید در سرلوحه امور قرار گیرد و با اتحاد و همدلی سال ۱۴۰۰ را نیز به خوبی سپری نمائیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.