×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است

به گزارش گیلان پیام، جمعی از کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در راستای ارزیابی اجرای مدیریت سبز با حضور در اداره کل نوسازی مدارس گیلان طی نشستی با مهندس دقیق مدیر کل محترم و مهندس جاذب نیکو مسئول محترم دفتر فنی، عملکرد اداره کل را براساس محورهای؛ مدیریت مصرف انرژی(آب، برق وگاز)، مدیریت مصرف کاغذ، پسماند و آموزش، فرهنگ سازی و همچنین شاخص های مدیریت سبز، برنامه ها و فعالیت مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان درابتدای این جلسه با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است، افزود: اجرای برنامه های مدیریت سبز با هدف کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن مصرف انرژی و حفظ و صیانت از محیط زیست از برنامه ها و اولویت های اصلی ما در اداره کل می باشد.
وی با اشاره به اینکه حرکت به سمت مدیریت سبز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، تصریح نمود: مدیریت سبز در واقع اتخاذ تدابیر و سیاست های موثر و بسیج تمامی منابع در جهت رسیدن به اهداف و رسالت زیست محیطی می باشد.
مدیر کل نوسازی مدارس در ادامه با تشریح ضرورت توجه به مدیریت سبز در جهان امروزی تاکید کرد: اداره کل نوسازی مدارس خود را موظف می داند با اجرای برنامه های مدیریت سبز و استفاده از فناوری‌های نوین سازگار با محیط زیست اقدامی ماندگار در زمینه حفاظت از محیط زیست در حوزه مدرسه سازی از خود به یادگار بگذارد.
وی تشریح نمود: اتفاقات خوبی در اداره کل نوسازی مدارس در این راستا رقم خورد و امروز کاهش هزینه ها و صرفه جویی را در مصرف آب ، برق ، گاز شاهد بودیم و این سیاست را با برنامه ای مدون تر ادامه خواهیم داد.
در ادامه این جلسه از بخش های مختلف ساختمان اداره کل نوسازی مدارس و پروژه ۱۲ کلاسه حسن حجتی رشت نیز بازدید نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.