×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
فرهنگ نگهداری از فضاهای آموزشی باید نهادینه شود

به گزارش گیلان پیام، مهندس دقیق با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام والای زن و مادر افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) مظهر تجلّی عزّت وعظمت خداوندی است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تصریح نمود: زنان به عنوان پایه های اساسی خانواده ها و جامعه هستند و جایگاه والا و متعالی آنان برای همگان روشن است
وی در این مراسم راهکارهای تحقق مشارکت مردم و توسعه آن در نگه داری از واحدهای آموزشی پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ نگهداری از فضاهای آموزشی باید نهادینه شود و مردم، مدارس را از آن خود بدانند.
مهندس دقیق با بیان اینکه ماندگاری فضاهای آموزشی با مشارکت مردم بیشتر می شود، افزود: جایگاه و نقش مشارکتی مردم و دانش آموزان درنگه داری از فضاهای آموزشی بسیار مهم و تاثیر گزار است.
وی نیروی انسانی و سرمایه های انسانی را باارزش ترین سرمایه هر سازمان و نهادمی دانست و ابراز داشت: امروز باید با افتخار بگویم بانوان شاغل در این اداره کل بخش تاثیر گزار این سرمایه ها ی انسانی را تکشیل می دهند.
مدیر کل نوسازی گیلان در ادامه با اشاره اجرای موفق پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»،در استان گیلان افزود: امروز جامعه آموزش و پرورش استان در کنار مدیران توانمند خود بصورت جهادی به میدان آمدند و از همه مردم گیلان، جامعه فرهیخته آموزش و پرورش، دانش اموزان، اولیاء عزیز، مدیران آموزش و پرورش صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
با اشاره به نقش توانمند بانوان مدیردرسکانداری در برخی از مناطق آموزشی گیلان تصریح نمود:امروز ما شاهد مدیریتی پویا و خلاق در این مناطق هستیم و در اجرای پویش مردمی به وضوح این امر را دیدیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.